Gå til innhold

Noen på forumet som har havnet i slåsskamper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har vært i en del slåsskamper. jeg har en viss form for tiltrekkelse av slåssing :p jeg og 2 venner av meg skulle innpå en bar en gang, å så kom det 4,5 stk. De så på meg å spurte meg om jeg ikke kom fra byen jeg bor i nå. Å jeg gidder ikke å lyve, så jeg sa at jeg var fra Trøndelag :) The next thing var at alt ble svart å jeg lå på bakken. å når jeg ligger på bakken så blir jeg bare helt klikk. så da ble 3 vs 4 den kvelden :p

Lenke til kommentar

Aldri vært i slosskamp, men har heller aldri løpt eller stukket av når det har virka som det har blitt det.

Er ikke typen min legger meg langflat hvis noen ypper heller, men er det min feil at jeg dytter borti noen uten vilje så sier jeg sorry(det er sikkert her som de fleste ikke gidder å si sorry og da havner i bråk). Hvis noen dytter til meg så dytter jeg tilbake hvis jeg ser det er med vilje.

Lenke til kommentar
Virker som om folk syns det er kult å sloss her. Alltid de som får mest bank.

 

Å slå mot nesa er ikke lurt, med mindre du vil ha femsifrede legeregninger.

 

Til deg som har gått på taekwondo, det er det dummeste jeg har hørt. Du "eier alle fordi du har gått på den mest kommerse idretten i historien

 

Ja, det hørtes dumt ut. Og vil ikke si det er den mest kommerse idretten i historien, vil tro du ikke er helt klar over effekten av taekwondo.

Krav Maga gutten min, Krav Maga.

 

 

Krav Maga er nok mer vold enn det er selvforsvar, vil egentlig ikke kalle det for en idrett heller.

Lenke til kommentar

Det er jo en forsvarskampsport, ikke en angrepskampsport. Bruker du nødvendig makt for å avverge en situasjon vil du ikke bli dømt. Gjør du en person blind fordi han stjal førsteutgaven av Charizard fra lillebroren din vil du bli dømt. Først når du får tilgang til den militære delen begynner det å komme litt i grenseland for hvorvidt det er selvforsvar.

Lenke til kommentar
Syns det er tragisk å lese 'jeg slår først'..

Idiotfakter...

Ja, men når jeg tenker meg om gjør tross alt 50% det, og 50% ikke... :)

 

Jeg slo naboen min med balltre pga jeg ikke fikk tilbake tennisballen min, jeg var veldig liten da.

Blitt slått med spade i tinningen av en liten unge, det var auau! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Syns det er tragisk å lese 'jeg slår først'..

Idiotfakter...

 

Kunne du formulere det litt bedre ? Jeg forstår ikke helt hva du mener.

 

Jeg har ingen problemer med folk som slår først. Jeg føler det naturlig.

La oss si at noen truer deg ( virker aggresive mot deg ) og de kommer mot deg med tanke å banke deg. Så er det og slå først et ypperlig forsvar, da vedkommende ikke får slått deg før du slår han. Da rekker du enten å legge han i bakken eller tilkalle hjelp ( løse opp krangelen )

 

Det kalles "pre-emtive striking" om jeg ikke husker helt feil.

 

Har ikke vært i noen slosskamper igrunn. Prøver å unngå dem jeg.

Men om jeg hadde havnet i en, så ville jeg nok prøvd å uskadeliggjøre trusselen nok så fort. Da jeg ikke er innterresert i en slosskamp, men heller å beskytte meg selv ( og andre )

Lenke til kommentar
Syns det er tragisk å lese 'jeg slår først'..

Idiotfakter...

 

Kunne du formulere det litt bedre ? Jeg forstår ikke helt hva du mener.

Tja..

Mange slår bare for å slå! Enkelt å greit.

Litt surt å slå først. Tenk om den andre ikke slår igjen, og drar på purkstasjonen. Litt tabbe å ha det på rullebladet..

Lenke til kommentar
Syns det er tragisk å lese 'jeg slår først'..

Idiotfakter...

 

Kunne du formulere det litt bedre ? Jeg forstår ikke helt hva du mener.

Tja..

Mange slår bare for å slå! Enkelt å greit.

Litt surt å slå først. Tenk om den andre ikke slår igjen, og drar på purkstasjonen. Litt tabbe å ha det på rullebladet..

 

Eller tenk om den andre slår og brekker nesa di.

Lenke til kommentar

Jaja, da har begge brekt nese. Sykt vondt det faktisk ;)

 

Neida, det kommer helt an på situasjonen. Noen gang må man bare forsvare seg, andre ganger lønner det seg å gå/løpe.

Det er mange syke jævler på byen, vet aldri hvem som har en kniv på lur eller en som er så "kul" at han har "folk bak seg" som tar over kampen og banker gørra ut av deg.

Lenke til kommentar

Ble uprovosert grisebanka av en bygdetulling en gang. Prøvde å slå tilbake og fikk inn et par, men tapte kampen og endte med tre sting på legevakta. Vanligvis ville jeg ikke brydd meg, men uprovosert vold er provoserende, og back in the days hadde jeg en del kontakter tvilsomme miljøer, så fikk to boleaper til å stille på døra hans og grise både han og bilen hans.

Lenke til kommentar

Jeg har veldig sjeldent havnet i bråk. Når jeg er på byn så pleier jeg å slå an en liten tone med randoms, mange hyggelige folk rundt om kring. Jeg prøver å vise folk respekt når jeg er på fylla. Dulter jeg borti noen beklager jeg og jeg har vanligvis en veldig høflig tone.

De som ikke skjønner hvorfor de havner i bråk hele tiden bør kanskje se litt på seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...