Gå til innhold

Noen på forumet som har havnet i slåsskamper?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ikke påfunn.

Schnell har vært en ivrig kjemper ovenfor at det holder å pusse tenna en gang i uka, at det ikke er nødvendig å lukke ned dasslokket, og han sendte fanbrev til Celine Dion (som ved et uhell havna til lærern istedenfor).

Men det er vel ikke nødvendig å kapre denne tråden om slikt.

Endret av Negotiation
Skrevet

Javel.. Jeg har ikke satt meg inn i vedkommendes vaner men. Er da uansett ikke vits i å "mobbe" noen for at de ble mobbet før. Når det gjelder tannpuss må jeg nesten si meg delvis enig, da jeg vanligvis bare pusser tenna 2 ganger i uken. Og nei, jeg får hverken dårlig ånde eller hull. Vitenskapelig fakta, så ingen grunn til å antyde noe annet :p

Skrevet

Har havna i en del nestenslåsskamper. Fått en ølflaske kasta etter meg og noen sure folk da jeg var på fjortisfylla.

Forrige helg ble jeg klappa til av en 15-åring utenfor et utested som ikke kom inn. Bare lo av han.

Skrevet
Hva er vitsen med å finne opp "morsomme" grunner til hvorfor en person ble banka og mobba på skolen? Er ikke sikkert alle synes det er like morsomt.

Så sant så sant..

Skrevet (endret)

Tells slosskamp på playstation 3? (aka tekken..) Da havna jaffal jeg i slosskamp, var bare meg og en annen, og ingen vei ut. Prøvde å løpe men det var en usynlig vegg som stoppa meg...

Endret av w3p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...