Gå til innhold

Hvilken kjente personer skulle du ønske ble medlem av Diskusjon.no?


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chuck Norris kunne vært noen å hatt som medlem. Så får vi se om alle vandrehistoriene om han virkelig stemmer. :ph34r:

 

Chuck.jpg

 

Ellers så kunne det vært morsomt å hatt Tom Cruise som medlem siden han bla. er scientolog. Det kunne vært morsomt å se hvor lang tid det tok før hele hardware-nettverket og alle brukerene av forumet ble saksøkt ned i støvlene sine.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Følgende personer ville være en berikelse for dette forumet:

  1. Morten Harket (så får jeg noen å snakke uforståelig med :p )
  2. Ari Behn (bør her adopteres av Dotteklædden)
  3. Hans Majestet (drivende dyktig til å fortelle godnatthistorier)
  4. Tyttebæret Willoch
  5. Blåbæret Chaffey
  6. David Aleksander Toska (selvskreven i jusdelen)
  7. Tor Erling Staff ("kom å sett deg på fanget mitt, så kan vi røyke en liten rev i lag, eller ræv, hvis det høres mere tiltrekkende ut")
  8. Ariel Sharon (han kan være silent member ... :whistle: )
  9. George W Bush (han kan være moderator i grammatikk/språkdelen)
  10. Børre Knudsen (han passer som stedfortredende Jesus i samfunnsdelen)
  11. Petter Solberg (ressursperson innefor fremmedspråk, og da tenker jeg på uforståelig språk. Kanskje støttemedlem for undertegnede og Harketpusen)
  12. Valla og Yssen (kan sikkert administrere sex og samlivsdelen ... :ph34r: )
  13. Tore Sandberg (lærer oss å bygge vår egen private interneringsleir)
  14. Gro Harlem Brundtland (selvskreven matekspert, hvor store umelete kjevler står i sentrum)
  15. Vidar Lønn Arnesen (gi den mannen en låt, og vær sikker på at vidars remix av denne, får enhver barnehage i fullt opprør)
  16. Herman Friele (serverer kaffe, så klart!?)
  17. Kjell Inge Røkke (ekspert innenfor hytter man ikke engang kunne tenkt seg å drite i, og rekepilling)
  18. Siw Jensen (hvordan man lever et liv både med og uten testikler)
  19. Vladimir Putin (kan administrere tråden for kommende Despoter)
  20. Bill Clinton (her får heller fantasien sette grensene)

Ja, dette var mitt beskjedne bidrag. Hper dere andre ser den røde tråd av fornuft, gjennom alle disse utmerkede forslagene ...!?

 

:cool:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Hver gang mannen kommer med en ytring så er det nok et par nordmenn som mister livet fordi de setter kaffien i vrangstrupen. Han kunne skapt mye rabalder og virkelig satt ytringsfriheten på prøve.

 

Prøv å se dette gjennom rettslege briller da. Mannen er forsvarsadvokat, og skal sørge for at den jævla pedo-lommemannen kjem så godt utav dette som mogleg. Forkasteleg, ja, men prøv å forstå at jus ikkje alltid er solskinnshistoriar!

Lenke til kommentar

Dotten: Jeg regner med at samtlige forslag blir tatt i mot til vurdering av et samlet forumstyre som etter nøye vurdering kidna... Jeg mener LÅNER de utvalgte flere måneder for å få dem til å bli aktive brukere på forumet.

 

Fredrik Skavlan:

Kall meg sær, gammel og grå, men jeg liker Skavlan godt. Han var i et godt program på NRK og var god på å gjøre meg interessert i alle gjestene. Han er samtidig en utmerket tegner og skribent. Hans syn kunne trenges i mang en diskusjon.

Lenke til kommentar
Hver gang mannen kommer med en ytring så er det nok et par nordmenn som mister livet fordi de setter kaffien i vrangstrupen. Han kunne skapt mye rabalder og virkelig satt ytringsfriheten på prøve.

 

Prøv å se dette gjennom rettslege briller da. Mannen er forsvarsadvokat, og skal sørge for at den jævla pedo-lommemannen kjem så godt utav dette som mogleg. Forkasteleg, ja, men prøv å forstå at jus ikkje alltid er solskinnshistoriar!

 

Forstår det godt jeg. Ikke misforstå meg der. Staff er som vår egen merkelige variant av Atticus Finch (For dere som ikke vet hvem denne karakteren er, shame on you. Gå og se mer film og bli inspirert).

Lenke til kommentar
Hver gang mannen kommer med en ytring så er det nok et par nordmenn som mister livet fordi de setter kaffien i vrangstrupen. Han kunne skapt mye rabalder og virkelig satt ytringsfriheten på prøve.

 

Prøv å se dette gjennom rettslege briller da. Mannen er forsvarsadvokat, og skal sørge for at den jævla pedo-lommemannen kjem så godt utav dette som mogleg. Forkasteleg, ja, men prøv å forstå at jus ikkje alltid er solskinnshistoriar!

 

Forstår det godt jeg. Ikke misforstå meg der. Staff er som vår egen merkelige variant av Atticus Finch (For dere som ikke vet hvem denne karakteren er, shame on you. Gå og se mer film og bli inspirert).

Les bøker, heter det vel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...