Gå til innhold

Nytt dynamisk skin


Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har nå lagt til et nytt dynamisk skin for Hardware. Vi kommer fortsatt til å beholde det gamle dynamiske skinnet til HW en liten stund til. Det er flott hvis dere kommer med noen tilbakemeldinger for dette nye skinnet.

 

Alle de andre sitene som har fått en overhaling vil også få dynamisk skin.

 

Mvh,

Mads

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det nye skinnet er fint. :)

Men fargene fra selve Hardware.no-siden skulle vært mer integrert i selve forumet slik jeg har prøvd å illustrere i dette bildet:

 

post-51867-1200156150_thumb.jpg

 

PS. Er det meningen av det skal være Times New Roman (eller noe lignende) font i tekstboksen hvor man knotter inn innleggene?

Lenke til kommentar
Hei,

jeg har nå lagt til et nytt dynamisk skin for Hardware. Vi kommer fortsatt til å beholde det gamle dynamiske skinnet til HW en liten stund til. Det er flott hvis dere kommer med noen tilbakemeldinger for dette nye skinnet.

 

Alle de andre sitene som har fått en overhaling vil også få dynamisk skin.

 

Mvh,

Mads

Nye skinnet er bugget i Opera 9.22, men det gamle funker fortsatt fint.

Lenke til kommentar
Liker det nye HW-skinnet, men er litt ufornøyd med fonten som brukes i hurtigsvar...
Knappene er jo akkurat som de var før...

 

Forøvrig; jeg har aldri likt diskusjon.no menyen. Og brukte derfor hardware.no -skinnet når dette var tilgjengelig. Dere kunne vel prøvd å gjøre forumutseendene mer tilpasset hvordan de nye designene på de øvrige sidene er, UTEN å forandre for mye eller lage for mange "glossy" effekter ;)

 

Kommer ikke til å bruke de dynamiske utseendene selv, synes det er fint med plass på sidene.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Se her ja.. Likte forslaget til Skagen. Tar litt tid å fikse på, men det klarer vel dere gutta fra teknisk?

 

 

Forresten må dette fikses:

 

 

Gruppe: Medlemmer

Innlegg: 2355

Ble medlem: 29/12-2002

Medlem nr.: 21155

 

Syntes også at dere kan klare å integrere reklame bannerene i toppen bedre. Nå ser det ut som er er klasket random på, og virker veldig uproft.

 

 

EDIT: Hurtigendring, og endring mellom avansert/enkel editor fungerer ikke i det nye dynamiske skinnet.

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Se her ja.. Likte forslaget til Skagen. Tar litt tid å fikse på, men det klarer vel dere gutta fra teknisk?
Det er heller et spørsmål om designere ;)

 

Den informasjonen du ser under bruker bør være som før.

 

NÅ:

Bruker

 

 

Gruppe: Medlemmer

Innlegg: 3361

Ble medlem: 29/12-2005

Fra: Hadeland

Medlem nr.: 91181

 

FØR/Slik jeg mener det bør være:

Bruker

 

Innlegg: 3361

Ble medlem: 29/12-2005

 

Her er "Gruppe", "Fra" og "Medlem nr." fjernet. Samt at brukertittelen, flyttet en linje nærmere den øvrige informasjonen. I tillegg er "Bruker", "Innlegg" og "Ble Medlem" i fet skrift for lettere skille.

 

GRUNNER FOR FJERNING:

Gruppe: Fjernet fordi denne informasjonen klarere er gjengitt i brukertittel og grunnet at det ser bedre ut som en informasjon like under teksten enn som en del av en oppramsing.

Fra: Hadde det vært utelukkende nyttig "Fra" informasjon hadde det vært greit. Men siden mange benytter seg av for eksempel lengre steder som ikke er konkrete som; "The place where demons reign" osv bør denne derfor fjernes.

Medlems nr: "OMAGAWD! Im member number 56482!", "Im 56423, lol".

Lenke til kommentar
Liker det nye HW-skinnet, men er litt ufornøyd med fonten som brukes i hurtigsvar...
Knappene er jo akkurat som de var før...

 

Forøvrig; jeg har aldri likt diskusjon.no menyen. Og brukte derfor hardware.no -skinnet når dette var tilgjengelig. Dere kunne vel prøvd å gjøre forumutseendene mer tilpasset hvordan de nye designene på de øvrige sidene er, UTEN å forandre for mye eller lage for mange "glossy" effekter ;)

 

Kommer ikke til å bruke de dynamiske utseendene selv, synes det er fint med plass på sidene.

 

Han mener skrifttype (= font). Jeg synes også den er mindre pen, men det går bra.

Lenke til kommentar
Se her ja.. Likte forslaget til Skagen. Tar litt tid å fikse på, men det klarer vel dere gutta fra teknisk?

Det er heller et spørsmål om designere ;)

Det er det, men nå har jo Skagen allerede kommet med ett god eksempel alt. Det eneste som trengs er å legge det til, og dette er jo noe teknisk må gjøre. Kan gjøre det jeg også, om jeg får admin tillatelse.. :innocent:

(noe jeg bare kan glemme, i know ;) )

 

 

Men ting dere burde ta tak i fortest mulig, er det med hurtigendring etc. som jeg nevnte i forrige post. Likte det nye skinne jeg også, men kan ikke bruke det fordi jeg rett og slett bruker hurtigendring for mye.. :)

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Liker det nye HW-skinnet, men er litt ufornøyd med fonten som brukes i hurtigsvar...
Knappene er jo akkurat som de var før...

Han mener skrifttype (= font). Jeg synes også den er mindre pen, men det går bra.

Kan virkerlig ikke se at den er endret heller. Verken på knapper, mens en skriver i hurtigsvar eller tittelen som kommer opp over hurtigsvarsknappen. Og jeg skjønner at han mente skrifttype... Det blir nemlig brukt skrifttyper i knapper, som for eksempel knappen for "Hurtigsvar". Den knappen har hvertfall ikke forandret seg.

 

@AnaXyd: Det var kun et uferdig forslag (mer som et eksempel) som jeg syntes ble litt "glossy" det ble heller ikke gjort endringer på den aktuelle venstremenyen som jeg ikke er fornøyd med. Teknikerne trenger ikke være med i den delen av endringer i det hele tatt. Webdesignere som slike som er på hw.no har som regel css/html kunnskaper, det er alt som trenges ;)

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...