Gå til innhold

Nytt dynamisk skin


Anbefalte innlegg

Jepp, samme problem vises hos meg.

 

Fonten i hurtigsvar plager meg ikke det minste.

 

Å ikke kunne bruke Hurtigsvar irriterer meg.

 

All den luften mellom vindene på siden irriterer meg enda mer, kan vi ikke få det gamle tilbake, bare med en liten oppussing av logoen og toppmenyen..

 

Finner heller ikke noen link for en "om oss" side i dette skinnet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg opplever visse problemer med nytt dynamisk skin, og litt mer generelt her nå.

I nytt dynamisk skin (og bare her) kan jeg ikke redigere innlegg "hurtig", det går kun an å velge "full endring".

 

 

Jeg har fortsatt problemer med at jeg varsles om ny mottatt PM, selvom jeg ikke har fått en ny en.. Dessuten byttet jeg avatar i går og har fortsatt samme bilde som før, unntatt i kontrollpanelet hvor jeg velger avatar. Der vises den nye. I tråder vises derimot den gamle (cookies eller noe sånt? Men jeg vil helst ikke tømme midlertidige data i nettleseren med mindre jeg må)

Lenke til kommentar
Forøvrig; jeg har aldri likt diskusjon.no menyen. Og brukte derfor hardware.no -skinnet når dette var tilgjengelig. Dere kunne vel prøvd å gjøre forumutseendene mer tilpasset hvordan de nye designene på de øvrige sidene er, UTEN å forandre for mye eller lage for mange "glossy" effekter ;)

Vi ønsker å ta en "ordentlig" redesign av forumet etterhvert for å integrerere det bedre med resten av layouten, men det blir ikke helt enda. Er en del andre ting som er er viktigere foreløpig.

Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt problemer med at jeg varsles om ny mottatt PM, selvom jeg ikke har fått en ny en.. Dessuten byttet jeg avatar i går og har fortsatt samme bilde som før, unntatt i kontrollpanelet hvor jeg velger avatar.
Det er berre at den gamle ligg i cachen til nettlesaren. Oppdater sida ein gong eller to, so skal det gå i orden. Alternativt slett cache.
Andre som har opplevd dette i Opera 9.25?

Redigert: Fungerer forresten fint i Fx 2.0.0.11.

Hender det samme med meg nokså ofte. men virker bare som på diverse sider, og ikke alle.

Det har ikkje hendt med meg sidan i går kveld, reknar med det er fiksa (var kanskje det medz sikta til, over).

 

Hadde det bare vert fritt for all reklamen og linkene til de nyeste artiklene på hardware, gamer, amobil og kulturo så skulle jeg med glede brukt det. Men slik det er nå holder jeg meg til IP Board skinnene som er langt renere.
Bruker du Opera? I so fall, test dette. Då vert det ein god del betre.

 

Redigert: Gløym det om Akam-skinet, såg ikkje at det var to forskjellige skin. Bra jobba!

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Mads. Kan du endre på hva og hvordan profilinformasjon vises?

 

Selv ønsker jeg at det går til å bli som dette:

 

Teknisk drift

 

Innlegg: 86

Ble medlem: 07/01-2004

 

Dette er begrunnet i et tidligere innlegg.

 

 

I tillegg feilen som gjør at "Rediger" alternativer kommer 5-10 cm til venstre for der den skal komme og som i tillegg gjør at Hurtigredigering ikke fungerer, synes de to tingene skal prioriteres. Ellers gjør du en god jobb medz!

 

 

@Brød: Så at skriften brukt under hurtigsvar var endret på det bildet du vedla, men ikke noe som plager meg ;)

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...