Gå til innhold

Gjør klar for Macworld


Anbefalte innlegg

Men hva om MacBook'en blir oppgradert, og koster mer da?

Har så vidt råd til den nåværende :p

Og om de røper at en ny er på vei. Hvor lang tid tror dere det kan ta før den er til salgs?

Trur nok ikkje det blir nokon særleg endring i prisen på den billigaste Macbooken ved ein eventuell oppgradering.

Eg vil tippe det tek ei veke eller to før du får maskina viss det blir annonsert ein ny på Macworld. Når det er sagt, er det ikkje uvanleg at Apple gir deg den nye versjonen viss du har bestilt eit produkt rett før dei lanserer eit nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uten tilleg i prisen? Er vel litt riski å gamble på da... :hmm:

Utan å ha nokon kjelder trur eg prisen har holdt seg rimeleg stabil, om den ikkje har gått litt ned, ved tidlegare lanseringar.

 

<Apple gir deg den nye versjonen viss du har bestilt eit produkt rett før dei lanserer eit nytt.

 

Det gjorde de ikke med ipod i høst.

Ut frå det eg har lese på forumet har dei l alle fall gjort det med andre lanseringar (som nye utgåver av Macbook).

Lenke til kommentar

Ingen oppdateringer på verken MacBook eller MacBook Pro?

Ikke noen penryn prosessor, ingen HDMI, ikke noe? :dontgetit:

 

Da blir det nok en Dell XPS M1330 da en MacBook ikke gir nok for pengene og mangler HDMI,

og MacBook Air er simpelthen alt for dyr iforhold til spesifikasjonene, samt at den er for svak til mitt behov.

Er vell ikke mulig å bytte minnekort på den heller? Så da blir det dyrt for oss som gjerne ønsker litt ekstra RAM.

 

Var en ellers skuffende keynote føler jeg, hadde håpet på penryn og HDMI til MacBook, så den hadde vært aktuelt for meg ved siden av Dell XPSM1330, men den gang ei :)

 

Og at de skal ha 20$ for en iPod Touch oppdatering?

Det skulle nesten ikke vært lovlig. Snakker om å være gjerrige og pumpe penger av kundene sine!

 

En ting er alle de proprietære løsningene osv.. Og at de oppdaterer Mac OSX veldig ofte, og skal ha over tusen lappen hver gang. Men å begynne å kreve penger for en så enkel produkt oppdatering som den til iPod Touch er rett og slett lavmål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...