Gå til innhold

Hardware.no: Bring tilbake HW.no's gamle design!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd å venne meg til det nye en stund nå men blir syntes det ikke er annet en rot, og fargen på siste forum poster er uleslig og jeg må merke området for å gjøre det leslig.

det er ikke alle her i verden som har like bra syn, bare det å velge en slik farge er utrolig. hva surra rundt i hue på den eller di som valgte den fargen?

 

jeg vil ser helst at det gamle gode kommer tilbake.

designet har fått sin sjans og er rett og slett dårlig. liker forslaget til en her lag en old.hw.no så vi som ikke liker det nye kan bruke det gamle.

 

før var hw siden den første jeg kikket innom nå er det den siste og ikke lenger daglig. nå besøker jeg heller it-avisen som faktisk har kontrast og er leslig. ellers har jeg og tatt til meg noen av di andre forslaga til alternativ side. synd for jeg likte hw slik det var men nå gir det hodepine.

Lenke til kommentar

Eit innlegg som var i strid med retningslinjene, punkt 1 er fjerna:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.
Lenke til kommentar

Virker som HW.no venter på at folk skal vende seg til det nye designet, syntes fremdeles det nye ikke ser bra ut. Fra å være inne på HW.no 4-8 ganger i døgnet, i mange år.. har jeg og mange andre sluttet å bruke HW.no! Det er kun diskusjon.no jeg nå benytter meg av.. ellers så finner jeg de samme nyhetene på andre nettsider.. Jeg savner de originale testene som HW.no hadde før, med masse unødig teknisk prat for en IT geek! men men.. gode ting varer ikke evig, så her er slutter mitt "vennskap" med HW.no. Håper det kun er meg som begynner å bli gammel og sær, så andre kan ha glede av det nye HW.no som lever for og av reklame.

 

PS. En test jeg vil anbefale alle å gjøre, er å bruke Opera el. å fjern alle reklamene på førstesiden, da skjønner en fort hvor lite relevante nyheter som faktisk er på HW.no.. synd men sant.. med når er det jo kun mitt syn på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...