Gå til innhold

Hardware.no: Bring tilbake HW.no's gamle design!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting er sikkert uanset hvor høyt man skråler eller skrikker om overtramp av brukere utført av dem som styrer her så når det ikke fremm.

slik er det også med generel klage på ting forumbrukerne eller andre mener om net side eller innleg som blir styrt fra dem i oven (styret)

av HW no endrenger blir nokk ikke gjort på denne siden av dette århundre

Lenke til kommentar
Synes Hardware-nettverket skal ha en avstemning om de skal ta tilbake det gamle designet, eller ha dette som er nå. Dette er dog bare min mening :)

Dette ville i det minste vært et tegn på at noe blir gjort. Ettersom jeg er ganske sikker på hvordan den voten ville gått, er jeg "all in" til det forslaget.

Lenke til kommentar

jeg er ikke imot det nye designet, jeg bare synes det er for uoversiktlig. dersom de kan ha det litt mer i kolonne form så er mye gjort.

 

et forslag er jo å gjøre nyhetskolonna bredere, og så ha den delen fra nye stilinger og nedover helt på venstre side. da slipper du å lese nyheter i alle retninger :)

 

men farger og slikt er helt ok. spesielt liker jeg det nye dynamiske skinnet. hvis nå bare hurtig redigering hadde funka da :p

 

dersom det er ønskelig så kan jeg mekke et forslag i paint ellno

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Bare kjipt at ikke vi som er "kjernen", les brukerne, blir hørt :( :( :(

Som jeg allerede har poengtert i denne tråden, er det ikke riktig at dere, "kjernen", ikke blir hørt. Dere blir hørt, og vi kommer til å lansere en revisjon av designet som tar hensyn til tilbakemeldingene som har kommet.

 

Men ja, ting tar faktisk tid, mange hensyn skal tas, og hva gjelder de siste ukene, har vi hatt mange feil å fikse.

 

Det hadde vært hyggelig med litt forståelse for dette. :)

Lenke til kommentar
Bare kjipt at ikke vi som er "kjernen", les brukerne, blir hørt :( :( :(

Som jeg allerede har poengtert i denne tråden, er det ikke riktig at dere, "kjernen", ikke blir hørt. Dere blir hørt, og vi kommer til å lansere en revisjon av designet som tar hensyn til tilbakemeldingene som har kommet.

 

Men ja, ting tar faktisk tid, mange hensyn skal tas, og hva gjelder de siste ukene, har vi hatt mange feil å fikse.

 

Det hadde vært hyggelig med litt forståelse for dette. :)

dette høres bra ut, jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar
Bruker Hardware.no Dynamisk skin,men får ikke svart på noen innlegg...får bare en side som er bredere enn huset mitt....idiotopplegg!!!!!!!!!

 

Kun hurtigsvar som fungerer...noen som har en god ide ? Blitt så lei av alt tullet her....

 

Jeg har samme greia. Får ikke brukt hurtigendring-funksjone. Må ta full endring. Mye annet som også er kammar! Feks prisguiden. Går inn på et produkt, skroller litt ned, så mister jeg navnet på produktet som stør øverst på sida.. hater nye hw.no!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...