Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Sitter egentlig å hører på musikk og er på det o store internett mens jeg venter på at frøkna og guttungen skal våkne.

 

Tror dog det skal mye tv-shop titting til før jeg velger å handle noe som helst derfra. Desverre har jeg ikke sett noen shake-weight reklame idag :\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har en formening om dette fungerte?

 

 

Nå, hvilket knep brukte du på bibliotekaren for å få lov :)

 

Stakk innom på torsdag, smilte pent og skakket på hodet, spurte om jeg kunne få ta noen bilder, og det var veldig greit! Fikk til og med være etter stengetid siden de skulle ha møte. ;) Det var slett ikke vanskelig. Lydnivået i bibliotekområdet er ikke så strengt, de hadde egen lesesal. Følte meg allikevel litt brydd med lukkerlyden etter en 30-40 bilder.

 

Noen som har en formening om dette fungerte?

 

Likte det veldig, blikket mot posen sier meg noe ala: "det frister veldig men det kommer jo til å bråke!"

 

men det jeg ikke likte: føttene dine ble litt for store, ser ut som du har størrelse 75 elns :p

 

Takk! Akkurat det som var målet med bildet :D Føttene blir store med 10mm :O Jaja, store føtter, store sko...

Lenke til kommentar

Blir freskt å labbe rundt i Holmenkollen i helga ser jeg...

 

post-78758-0-25788300-1328048400_thumb.jpg

Jeg har akkreditering, men svært usikker på om jeg tar turen; andre ting frister mer :)

 

Edit:

Utvider Raid5 settet mitt med 2 nye 3TB disker.... 7.33% og 6 timer; tar sin tid :(

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Er det mulig å få pressekort om jeg ikke er ansatt noe sted og/eller er frilanser?

 

Edit: Må man ha "tilhørlighet" et sted om man er frilanser?

Du må være student, eller kunne vise til innntekt som journalist/fotograf. Jeg prøvde å melde meg inn som frilans, det gikk ikke fordi hovedinntekten min ikke kom fra det.

Lenke til kommentar

prøv å dra frem de første 5000 bildene du tok elns, så her om dagen bildene jeg tok mitt første år med speilrefleks, nesten flau over bildene mine:P

 

Enig i det. Mine eldste bilder ligger dog begravd på en harddsik jeg ikke har sett på 1 år :p

Måler dog mest meg selv på flickr, det er først da jeg begynte å legge noe på flickr jeg syntes det var blitt virkelig morro å ta bilder, og det er jo 'bare' to år siden. Veldig morro å kunne se sin egen utvikling da ;)

Det er riktig at det er mye trist i de eldste bildene; men det er faktisk noen blinkskudd også hvis du ser nøyere etter. Men de trenger gjerne både beksjæring og stell i et passende bildeprogram.

 

De eldste digitale bildene mine lider av større problem enn talentløs fotograf - de er av en såpass elendig teknisk kvalitet at de ikke kan reddes.

Det bærer en smule preg av å være i en tidlig æra av digital fotografering dette. Ellers så det da ut som en fin tur ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...