Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at jeg skal ha et, men bare lurte litt siden det var mange som skulle selge det. Innrømmer at jeg nok ikke følger noe med på utstyrsfronten. Er liksom bare opptatt av de jeg har selv, og ting jeg kan koble på dem.

Ja, det lite kompabilitet med Canonutstyr der i leiren :)

 

Det er nok mange som går fra GF1 til GX1 nå. Grunnen til at jeg selger, er at jeg ikke bruker kameraet noe særlig etter at jeg kjøpte en pent brukt E-P1 i fjor sommer. Det blir nok en GX1 på meg også; hvis ikke den nye Olympusen, som blir lansert i neste uke, blir så bra, at jeg bare må ha den :D

Lenke til kommentar

hmf.. kjedelig. Tenkte noen hadde en innviklet forklaring på noe kamerateknisk som man ikke hadde skjønt noe av. :D

Det er jo pr def en UFO :)

 

Edit:

Omsetningsoppgave for November/desember 2011 levert og regnskap for hele 2011 ferdig :)

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Lightroom 4 Beta har jo fått en Map funksjon.

 

Selv bruker jeg canon 7D, hva anbefales det av slike GPS sendere for å få inn hvor bildene er tatt automatisk? Og vil dette gå automatisk?

 

Alle loggere/mottakere med mulighet til å eksportere loggen i GPX-format skal være kompatibel, det gjelder vel bortimot det meste av GPS-mottakere. Om du har smarttelefon med GPS er det mulig å bruke denne også, f.eks. har Runkeeper, som fins til både iOS og Android, mulighet for å eksportere spor til GPX.

 

Holmenkollen i helga? :)

 

Har IPhone og bruker endomondo noe. Derimot ville jeg heller likt og ha en egen dings for dette. Ved turer innover i marka i flere dager er det ikke passende å bruke mobil strøm til slike ting.

 

Noen konkrete anbefalinger?

 

Nei, ikke denne gang. Ikke hørt noe i fra avisen om ønske om bilder. Har mye papirarbeid jeg må se på og noen søknader å skrive. Og fakturaer,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...