Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle skolene jeg har gått har brukt lavkvalitet på alt elektrisk så at skoler bruker canon er ikke noe sjokk. Når de bruker Nikon er det vel fordi de er smarte å nedprioriterer andre ting for å få litt skikkelig kvalitet.

Ellers så kjøpte de nikon den gangen de var kongen av billig drit ...

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Da jeg gikk på skolen hadde de med mobiltelefon den oppi en skulderveske større en en stor kamerabag. Man sa at mobiltelefonene var flyttbare telefoner. Kamera på de telefonene var det nok ikke noen som hadde fantasier om engang.

..Hadde dere telefon, dere? Vi måtte bruke hermetikkbokser og hyssing!

(Og datamaskinen var en Tiki 100..)

Lenke til kommentar

Ungdommen i dag har det fint,husker den gangen jeg gikk på skolen.

Måtte stå opp før jeg hadde lagt meg for å rekke og fore grisene og melke kyrne,så skulle jeg lage frokost til de 17 minste i familien.Ut og samle bark til barkebrød og steiner til suppa,så var det tre timer gåtur i oppoverbakke til skolen og tre timer oppoverbakke hjem igjen måtte hele tiden slåss med bjørn,ulv og skogstroll.

Det var fine tider det,ble verre når jeg var ferdig med førskolen og begynte i førsteklasse :)

Lenke til kommentar

Jeg liker min Canon med masse pixler og jævla lite støy. Bare Nikon som ikke greier mer enn 12 MP uten stygg og jævlig støy. ;)

 

Tar gjerne litt popcorn. :p

 

Nikon er så smarte at de ikke bruker energi på å pakke så mange dioder inn i sensuren som mulig, men heller bruker tid på det som er viktig. Ergonomi, dynamisk omfang, dyre superobjektiver (her taper Nikon på pris vs ytelse, men maks ytelse er selfølgelig ikke noe å klage på)

 

Popcorn holder jeg meg unna, trakter meg heller noe kaffe å tar noe åttått...

Lenke til kommentar

Btw, hvem ser dere på som mest hardbarka når det kommer til stereotypen trøndere vs nordlendinger, og da tenker jeg i drekkekulturen.

På rekrutten ble sørlendingene, vestlendingane og østlendingene frarådet å følge nordlendingene når de drakk på byen, og jeg følte meg lurt. Jeg har alltid trodd at trøndere var de som ble sett på som de værste HB drikkerne, og generelt sett de som var hardest å knekke i drikkekonkurranser.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...