Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har to kamera og bruker reservekortene om en annen på begge. Derfor formaterer jeg alltid det tomme kortet jeg setter inn ved kortbytte. Når jeg tømmer har jeg det sånn at filene endrer navn til datoen de er tatt + et løpenr., også slettes filene fra kortet halvautomatisk (jeg får spørsmål og trykker OK) Jeg tømmer via kortleser og om jeg setter et kort rett tilbake i kameraet det kom fra formaterer jeg det ikke. Nye kort formaterer jeg alltid.

Lenke til kommentar

Rykter ! Nikon D700 erstatning på vei ? En av de større grossistene i USA er tomme og de leverer til mellom 400 og 600 butikker. 2 butikker skriver også at blitssko beskytteren til D900 + D700 er utgått.

 

Den som lever får se !

 

Uansett når den kommer, så er jeg rimelig sikker på at D900 blir en lightversjon av D3s, med samme sensor og videomulighet. Jeg kjenner et vist tilsig av GAS...

Lenke til kommentar

Rykter ! Nikon D700 erstatning på vei ? En av de større grossistene i USA er tomme og de leverer til mellom 400 og 600 butikker. 2 butikker skriver også at blitssko beskytteren til D900 + D700 er utgått.

 

Den som lever får se !

 

Uansett når den kommer, så er jeg rimelig sikker på at D900 blir en lightversjon av D3s, med samme sensor og videomulighet. Jeg kjenner et vist tilsig av GAS...

Om D700 etterkommeren kommer med samme sensor som D3s til under 30k er jeg på forhåndsbestillingen.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2010/08/12/nyheter/innenriks/legevakt/turnustjeneste/iron_maiden/12937664/

 

Denne legen burde få sparken herifra og til Helvete, samt miste autorisasjonen.

 

Burde heller fått prisen som norges mest ærlige mann ! Tenker prosenten av de ANDRE som var på konserten som ikke kan på jobb fordi de er "syke" i dag utgjør en fin andel.

 

Ekstrakostnadene pga folk som drikker utgjør mellom 500000 og 1 mill i en bedrift med 100 ansatte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...