Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Kjøpte det ikke av den enkle grunn av at jeg ikke har eget kamera pr i dag (bestilte dog D90 for 15 min siden, og sparer egentlig opp til andre objektiver enn makro... Selv om det frister sterkt å svippe innom elkjøp HAMAR i morra.

 

Og nautica - Dimma i går faktisk, men var nok på Setermoen:)

Dimmelenke... Det var tider det....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig burde jeg vel fått i meg noen krukker med leskende alkoholholdig drikke. Fikk brev fra Universitetet i Oslo i dag. "Tilbud om opptak til masterprogrammet i medievitenskap høsten 2010". Etterfulgt av: "Vi har gelden av å tilby deg plass på mastergradsstudiet i medievitenskap".

 

Vet dere hva UiO, gleden er helt og holdent på min side.

Lenke til kommentar

Egentlig burde jeg vel fått i meg noen krukker med leskende alkoholholdig drikke. Fikk brev fra Universitetet i Oslo i dag. "Tilbud om opptak til masterprogrammet i medievitenskap høsten 2010". Etterfulgt av: "Vi har gelden av å tilby deg plass på mastergradsstudiet i medievitenskap".

 

Vet dere hva UiO, gleden er helt og holdent på min side.

Finnes viten i media da?

Trodde media var nytenking hele veien, med puter under armene :p

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Argh! Junifestabstinenser. Livet mitt føles tomt og innholdsløst når jeg ikke "må" posere Ken og Barbie... Får vel finne frem Civilization 4 igjen... Håper det ikke er lenge til 5 kommer.

Ble det ikke vist en teaser for v5 i vinter? Så da bør vi kunne håpe om en lansering til høsten kanskje?

 

Ellers har jeg vært og hentet et par objektiver til deg ;)

Lenke til kommentar

Da var det gjort :)

 

http://www.padleforumet.com/viewtopic.php?f=4&t=1289

 

Noen med smugmug som vet hvordan det fungerer når man velger replace picture?

Goatse?

 

Replace fungerer akkurat som man skulle forvente. Bildet blir erstattet med det nye - alle lenker som pekte til det gamle vil nå peke til det nye. Do it. :devil:

 

Jeg flyttet bildet til et annet galleri før jeg brukte replace. Men det er snart ordnet.

Mange som leser den posten nå, de fleste herfra? http://www.padleforumet.com/viewtopic.php?f=4&t=1289

Endret av iKenneth
Lenke til kommentar

Brah! ...men du skulle ha puttet inn noe groteskt... under creative commons lisens.

 

Tom: Kult! Nå som jeg har avsluttet Mr. Mus-prosjektet, så er jeg klar for å begynne på et langsiktig torturprosjekt.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...