Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, nå ble jeg rett og slett skuffa. Jeg venter en 50mm f/1.4 og en Corda Headsix (er en lydforsterker).

Ser postbilen stå utenfor her littegrann, ser ut som om han skriver noe. Så kjører han bort til postkassen min og legger en lapp i den. Jeg går og henter den, og der står det at de har forsøkt å levere en pakke til meg, men at jeg ikke var hjemme. :p

Hva slags tull er dette her? Han gadd ikke ringep å engang. Ja, jeg skulle gått ut til han, men var litt nysgjerrig på hva han kom til å gjøre. :!:

 

Jaja, er bare å reise på posthuset etter kl 4 i dag da.

 

 

Enig. Ring kundeservice.

Burde nok vært enig med Anew. Men.. du risikerer å få mye ødelagt post etterpå pga en sur postmann om du klager.

Lenke til kommentar
Enig. Ring kundeservice.

Burde nok vært enig med Anew. Men.. du risikerer å få mye ødelagt post etterpå pga en sur postmann om du klager.

Nei, det ville jeg ikke vært redd for. Hvis klagen framføres presist og ryddig, så vil 99.999% av alle, også postbud, bli litt flaue og skjerpe seg. Anbefaler å ringe kundeservice heller enn å klage på postkontoret. Kundeservice har skikkelig opplegg for å følge opp klager.

Lenke til kommentar
Nei, det ville jeg ikke vært redd for. Hvis klagen framføres presist og ryddig, så vil 99.999% av alle, også postbud, bli litt flaue og skjerpe seg. Anbefaler å ringe kundeservice heller enn å klage på postkontoret. Kundeservice har skikkelig opplegg for å følge opp klager.

Det er uansett bedre enn å ligge på lur i buskene med ladd hagle ;)

 

Tom

Lenke til kommentar
Nei, det ville jeg ikke vært redd for. Hvis klagen framføres presist og ryddig, så vil 99.999% av alle, også postbud, bli litt flaue og skjerpe seg. Anbefaler å ringe kundeservice heller enn å klage på postkontoret. Kundeservice har skikkelig opplegg for å følge opp klager.

Det er uansett bedre enn å ligge på lur i buskene med ladd hagle ;)

 

Tom

Det spørs "hva man jakter" på :D

Lenke til kommentar
Haha! RINGblits, ja.. :D

Jeg tenkte også først at det var Canon som var problemet.. :p

Hva? Det er jo en ringblits.

 

En ringblits for NIKON avbildet på et CANON kamera.

Lololol! Dette tilskrives at jeg var på nattevakt i natt og ennå ikke har sovet! Ja ja.. Driter man først på leggen, så driter man til de grader. :p

Lenke til kommentar
Hvis noen utover dette har brukererfaring med ringblitsen; hva synes du - er den verd en høvding? :)

 

 

EG

 

Verdt det og verdt det, den blir for det meste et leketøy. Den er ikke kraftig nok til å brukes til noe spennende, og fungerer egentlig best når man bruker den som en vanlig blitz med extension cord. Minus for at man må ha step-up ring på alle objektiver med større filterdiameter enn 55mm og kun automodus. Det sagt så er den veldig gøy å holde på med, har ikke prøvd den så mye (jeg eier ikke et eget eksemplar).

Lenke til kommentar

Skal nok ringe kundeservice i morgen.

Er det grønt nummer? :p Har tomt kontantkort. :innocent:

 

Virker veldig slapt av postbudet å skrive lappen før han sjekker om det er noen som er hjemme. :roll:

EDIT: Han sjekket ikke om det var noen hjemme.

Endret av AsbjørnH
Lenke til kommentar
Skal nok ringe kundeservice i morgen.

Er det grønt nummer? :p Har tomt kontantkort. :innocent:

 

Virker veldig slapt av postbudet å skrive lappen før han sjekker om det er noen som er hjemme. :roll:

EDIT: Han sjekket ikke om det var noen hjemme.

Virket rart for meg at det ble sendt til nabobygda, og ikke lagt igjen på postkontoret...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...