Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg støtt på et, for å si det mildt - JÆVLIG problem. Beklager språket men nå har det skjedd noe forferdelig.

I dag tok jeg noen viktige bilder som skal være klare til i morgen, jeg tenkte at ettermiddagen og kvelden er god tid å redigere på.

 

Så når jeg skal legge bildene inn i mitt bibliotek i Aperture (som jeg bruker til å holde orden på bildene) så skjer det noe forferdelig, thumbsene (el. previewsene) er helt blanke og viser ingenting. Det har alltid vist bildene før.

 

Når jeg starter og overføre står det og går i det evige, og jeg får ikke overført det over på datamaskinen, det kommer bare en feilmelding, gang på gang.

 

I håp om at mitt gamle og trofaste 350D kunne klare denne saken, så satte jeg minnekortet i det lille kameraet og koblet det til USB ledningen. Prøvde å overføre, her ble faktisk den sirkelen som blir fylt, som viser % og hvor lang tid det er igjen fylt.

Til all fortvilelse så kom feilmeldingen.:no:

 

Jeg har Rescue Pro, men jeg finner ikke volumet. Dette er utrolig frustrerende.

 

Er det noen som har støtt på noe lignende eller vet hva jeg skal gjøre? :innocent:

 

1920x1200 på 24" ftw!

 

1920x1200 på 15" ftw! ;)

Da blir man nærsynt fortere :tease:

 

Tror det blir 30" på min neste Mac, hehe. Får håpe du ikke har fått noe større oppløst før den tid, hehe :p

Lenke til kommentar
Don´t ask! Vet da faan hvorfor det står der.. Har oppdatert firmware, men driten står der fremdeles.

Prøvd å forandre kommentarinnstillingen i menyen? Har samme funksjon på D80-en min.

Det er også et eget Copyright-felt på de nyere kameraene (Copyright-information i Setup Menu).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...