ElGorillos Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Hmmmm....er ikke heeelt overbevist om at det er sykkelen det egentlig er noe feil med EG, som ellers synes at et kraftuttrykk som "du store alpakka, milde himmel og du hellige kamel!" - brukes urovekkende lite i blant dagens ungdom. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Samme tanke streifet meg også Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Det er billigere å skylde på sykkelen, for da er det pappa som må bruke penger og kjøpe ny Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Wow! Endelig klarte jeg å se 3D-bilder. Dritfett! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Av en eller annen grunn ser jeg 3D bildet med en gang med små bilder, men ser jeg dem i større format er det mye vanskeligere. Francis Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Ja, blir fort det. Må ha litt mer avstand. Men jeg merker at med litt øvelse funker det med store bilder også. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Hvorfor har vi ikke en tråd hvor man kan dumpe det man ikke nødvendigvis vil ha "bildekritikk" på? Som en "post bildene dine her"-tråd.. En bringebær: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Du meiner som galleriet? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Nei, bare som en lang tråd hvor alle vi her (er jo ikke såå mange faste) kan poste det man tar nå og da.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Hvorfor har vi ikke en tråd hvor man kan dumpe det man ikke nødvendigvis vil ha "bildekritikk" på? Som en "post bildene dine her"-tråd.. Godt spørsmål. Det vi bør begynne med er en ukens bilder tråd. Som åpnes f.eks. hver mandag og stenges søndag uken etter. Så kommer det ny tråd mandagen etter. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Det vi bør begynne med er en ukens bilder tråd. Som åpnes f.eks. hver mandag og stenges søndag uken etter. Så kommer det ny tråd mandagen etter. Det var faktisk ingen dårlig idé! Har ofte ønsket meg noe lignende. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Kult bringebærbilde btw. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Takker Icefox.. Men da tar tomsi42 seg av den tingen Tar ofte ting jeg bare vil vise fram.. Dette blir bra Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Personlig er det mange bilder jeg aldri ville plassert i bildekritikk pga. at jeg ikke syns at de holder samme kvalitet som de bør ha for å få en plass der. En tråd med f-eks navnet: "Akambrukernes bilder for uke 17", ville hjulpet mer. Hvor kravet til høy kvalitet kanskje ikke trenger å være så stort? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Det vi bør begynne med er en ukens bilder tråd. Som åpnes f.eks. hver mandag og stenges søndag uken etter. Så kommer det ny tråd mandagen etter.Kjør på, lag gjerne en diskusjon rundt retningslinjer for tråden først, bør i hvert fall være krav om at man må ha tatt bildene selv, ellers vil det skli ut... Diskusjon rundt bildene synes jeg skal være lov også etter at uken er over, så det bør nok også være en føring om at bildene skal legges inn den uken. Jeg synes ikke de må være tatt den uken. Er heller ikke sikker på at man skal bare ha en uke - kanskje em måned er bedre? Endret 18. april 2009 av k-ryeng Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Det vi bør begynne med er en ukens bilder tråd. Som åpnes f.eks. hver mandag og stenges søndag uken etter. Så kommer det ny tråd mandagen etter.Kjør på, lag gjerne en diskusjon rundt retningslinjer for tråden, bør i hvert fall være krav om at man må ha tatt bildene selv, ellers vil det skli ut... JA! Må ikke være noe "sleng alt du ser her"-tråd. Det bør være en tråd for "seriøse" bilder tatt av DEG selv.. Altså ikke familiealbumet, men generelt det man tar i løpet av uka som du tror kan ha litt allmenn interesse.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Det vi bør begynne med er en ukens bilder tråd. Som åpnes f.eks. hver mandag og stenges søndag uken etter. Så kommer det ny tråd mandagen etter.Kjør på, lag gjerne en diskusjon rundt retningslinjer for tråden, bør i hvert fall være krav om at man må ha tatt bildene selv, ellers vil det skli ut... Jeg kan godt starte en diskusjonstråd litt senere i kveld. Har noen ideer om hvordan det bør gjøres så jeg kan sette opp et forslag som vi kan diskutere. Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Jeg kan godt starte en diskusjonstråd litt senere i kveld. Har noen ideer om hvordan det bør gjøres så jeg kan sette opp et forslag som vi kan diskutere.Jeg la til noen momenter i det forrige innlegget mitt også, du kan godt se på dem også... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Synes vi kan diskutere bildene etterhvert.. Men hvert måned høres bra ut.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Jeg la til noen momenter i det forrige innlegget mitt også, du kan godt se på dem også... Leste de nå. Gode innspill der. Jeg får se å få opp en tråd, bare klassefesten blir ferdig Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå