cruelphotography Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Finn en feil da, akam lesere =D http://cruelphoto.wordpress.com/2009/04/16/gothic-lolita-d/ Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Finn en feil da, akam lesere =D http://cruelphoto.wordpress.com/2009/04/16/gothic-lolita-d/ Er det en mann? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Noe hint om hva feilen kan være? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 H*n mangler en arm iallefall. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Ikke noe alvorlig. Fikses med FirFox + Noscript plugin-en. Tom edit: tyrkleif Funka det,men alle verktøyene i svar-boksen forsvant også. Edit:fant ut at man kan godkjenne spesifikte sider. Endret 16. april 2009 av Nautica Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Bruker dere Firefox er det bare å bruke Adblock. Block adressen, uservoice.com Lenke til kommentar
ArildNor12 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Hello.My Name is Sunia I was impressed when i saw your profile at (www.diskusjon.no ).a and i will like you to email me back to my inbox so that i can send you my picture for you to know who i am.i belive we can establishe a long lasting relation ship with you.In addition,i will like you to reply me through my private e mail box ([email protected] ) This is because i dont know the possibilities of remainning in forum for a long time. Please reply to my inbox so that i can be able to send you my picture and tell you more about me. Thanks,waiting to hear from you soonest. Sunia [email protected] Flere som får sånne PMer? Jeg fikk også en slik, samme e-post adresse men navnet var Ifeoma. Endret 16. april 2009 av ArildNor12 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Svarte ben? Det kalles en strømpebukse, Remi! Men er en mann ja =D What gave it away? Så kanskje jeg kan fikse liiitt på det Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Mørke felter rundtom i skjeggområdene Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Don´t ask! Vet da faan hvorfor det står der.. Har oppdatert firmware, men driten står der fremdeles. Prøvd å forandre kommentarinnstillingen i menyen? Har samme funksjon på D80-en min. Det er også et eget Copyright-felt på de nyere kameraene (Copyright-information i Setup Menu). Den fant jeg ikke... Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Men er en mann ja =D What gave it away? Så kanskje jeg kan fikse liiitt på det Måtte være det, siden du brukte lure smilefjes og det var en feil. Og jeg personlig synes asiatere er ganske like, når man ser på kjønn Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Den fant jeg ikke... Hos meg var det "Image Comment" som var synderen. Den ligger under "Setup" Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Lurer på hvem som er originalen ... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Det er også et eget Copyright-felt på de nyere kameraene (Copyright-information i Setup Menu). Den fant jeg ikke... Da har du enten ikke lett godt nok (Setup, ikke CSM), eller ikke siste firmware (siden det ble lagt til da...) På D200'en må Image Comment gjøre jobben. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Firmware er nok grunnen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Angående grønt objektiv, forresten: En test av Sigma 200-500! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 ARG! Kjørte over den tynne ledningen som går fra laderen til pcen med kontorstolen og ødela isolasjonen utenpå . Heldigvis kortsluttet den ikke.... Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå