potetskrell Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Ja, det er en av topp fem drømmeobjektiver.. Ser mer her http://www.nikoncafe.com/vforums/showthread.php?t=61674 Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Dere følger ikke med Han har jo hatt en stund. Virker som om det er en stund hvertfall. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Dæven for et spennende objektiv 200 f/2 ser ut til å være! Ikke minst så vil jeg tro at Foto Video overbeviser mange med egenskap nr.9 "Miljøvennlig glass." :!: EG satan. Endret 16. april 2009 av Inc Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Kan vell si at en liten objektiv-drøm er oppfylt ja.. Har hatt den noen uker nå, men blir like imponert hver gang jeg bruker den.. Jeg la ut noen "testbilder" på den vidåpne tråden, men ble anbefalt å kjør en AF-justering, noe som jeg ikke har orket å begynne med. Tror mye av skylden ligger på meg, men det blir nok bedre Egenskap nr.9 "Miljøvennlig glass" var hovedgrunnen til at jeg kjøpte det. Er man grønn, så er man grønn :!: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Egenskap nr.9 "Miljøvennlig glass" var hovedgrunnen til at jeg kjøpte det.Er man grønn, så er man grønn :!: Eh - hva for noe? Er det ikke i så fall denne man skal kjøpe, hvis man skal kjøre den grønne linjen? Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Hvis den kommer i svart så kjøper jeg den.. Viktig at det matcher med kameraet vettu edit: Noen bilder av "Bertha" sammen med 24-70 og 70-200. Endret 16. april 2009 av saturnia Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Hvis den kommer i svart så kjøper jeg den..Viktig at det matcher med kameraet vettu edit: Noen bilder av "Bertha" sammen med 24-70 og 70-200. Jeg vil tippe at du kan få den i den fargen du vil ha, hvis du bestiller den. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Rosa. Og så må man ha en rosa D3. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Gaddæm! Fiser du penger? Ble nesten litt misunnelig her jeg nå. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 boooyah. Da har jeg klart å sette sammen bilen min igjen etter at jeg demonterte store deler av motorrommet. Har bytta toppakning, reg reim, viftereim, dynamoreim, tennplugger, luftfilter, overhalet toppen og skiftet kjølevæske. Litt kjedelig også å tenke på at det er mere igjen Men den starter og går i hvertfall. OT: Kanskje jeg skulle lakkert D700'n og sigma 150-500 min rosa... Nah.. dropper det tror jeg. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Saturnia, du må passe deg så ikke Nikongutta raider deg og fotoutstyret ditt Finnes det noe tilsvarende til Canon, som kanskje også er bedre? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Canon 200 1.8.. Men den har ikke IS. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Canon har vel en 200mm f/1.8, men den er ikke bedre (etter det jeg har lest). edit: litt seint ute.. Endret 16. april 2009 av saturnia Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Canon har denne, men om den er bedre vet jeg ikke. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Canon har denne, men om den er bedre vet jeg ikke. Med den ekstra prisen for Canon sitt kan man likegodt kjøpe Nikon sin, og slenge på et D700 og likevel ha penger til gode Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Canon har denne, men om den er bedre vet jeg ikke. Den skulle være veldig, veldig bra, men den koster.. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Hello.My Name is Sunia I was impressed when i saw your profile at (www.diskusjon.no ).a and i will like you to email me back to my inbox so that i can send you my picture for you to know who i am.i belive we can establishe a long lasting relation ship with you.In addition,i will like you to reply me through my private e mail box ([email protected] ) This is because i dont know the possibilities of remainning in forum for a long time. Please reply to my inbox so that i can be able to send you my picture and tell you more about me. Thanks,waiting to hear from you soonest. Sunia [email protected] Flere som får sånne PMer? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Høres koselig ut det da. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Har også fått den, men da het "hun" Ifeoma. Alle spammere må dø. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Har også fått den, men da het "hun" Ifeoma. Alle spammere må dø. Var det det ikke Ivana ? Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå