Gå til innhold

Den lille tråden for sjokolade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk mine i en kaffebutikk. Men er litt usikker =/.

Kaffebutikk ja, hvor hen?

 

 

Stochflesh: oslo city, sandvika storsenter og et sted til i byen. Samt godteri butikken dropsen også i sandvika storsenter, til 1/3 av prisen som på kaffebaren:P

takk=D nå blir det sjokolade i høyeste grad:D

Lenke til kommentar

Jeg googlet litt.

 

Den er fransk og bærer navnet Valrhona.

 

Valrhona er en av få sjokoladeprodusenter som har en egen, permanent representant i tropene som selv velger ut de beste kakaobønnene. Og en av få som lager sin egen grand cru-sjokolade.

- Valrhona er nok den beste sjokoladen man får kjøpt på det norske markedet, ja. Det har med utvelgelsen og blandingen av bønnene, og deres egen produksjonshemmelighet å gjøre. Valrhona har en kraftfull smak, med rimelig høy konsentrasjon av kakao - alt fra 42 prosent til 70 prosent, bekrefter Kolbjørn Jacobsen, daglig leder for matbutikken Jacobs i Oslo. (www.jacobs.no).

 

Valrhona den ypperste og mest eksklusive sjokoladen som finnes. Kakaobønnene dyrkes i tropiske strøk som Brasil og Venezuela. Valrhona sjokolade brukes i konfekt, kaker og varm sjokolade.

 

Valrhonas distributør

i Norge kan nås på

 

"NORWAY

 

JACOBSEN A/S

EKEBERGUN, 145

1178 OSLO

 

[email protected]

00 47 920 52 890"

 

Valrhona

 

Stockfleth’s

 

Anbefalger dere å lese denne! Sjokolade slik den en gang var

Endret av Loveless
Lenke til kommentar

Kutte ned mengden og spise andre ting som epler, bananer etc. Høres sikkert kjipt ut, men det funker greit nok. Noen ganger er det slik at "man bare måå ha noe å knaske på". Finnes nok ingen vidunderkur, man må ha litt viljestyrke også.

Endret av Loveless
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...