Gå til innhold

TV for PS3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, men amentio er .no.

 

Som sagt er de ikke alltid billigst, og noen ganger er forskjellen så liten at det kan lønne seg å bestille fra norske butikker, da det blir kortere vei å frakte varen til deg. Og fraktprisen er kanskje litt lavere?

 

Frakten fra amentio.no er generelt ikke spesielt dyr i forhold til andre nettbutikker. 150 kr i frakt for en 32 tommer er ikke akkurat dyrt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg trenger hjelp til å innstalere Battlefield 2: Euro Force og Battlefield 2: Armored Fury.(Booster pack)

Det kommer opp en melding at jeg må lage en account på battlefild 2 ?! hva gjør jeg? (Jeg har lasta ned Bf2 og Bf2 special forces) Kan spille både Bf2 og Bf2 special Forces Online!

 

Når jeg går inn på Bf2 Special forces da kommer dette opp:

Game Message

Your connection to the server has been lost. (Så trykker jeg bare ok så kan jeg spille online)

Men etter Game message kommer denne:

Message from EA

You need to close Battlefield 2 on order to go to this website,

do you wish to proceed? Yes / No Jeg trykker yes alt som skjer er at den legger ned B2 Special forces !? sad.gif Noen Som Kan Hjelpe ??? :/

Lenke til kommentar
Jeg trenger hjelp til å innstalere Battlefield 2: Euro Force og Battlefield 2: Armored Fury.(Booster pack)

Det kommer opp en melding at jeg må lage en account på battlefild 2 ?! hva gjør jeg? (Jeg har lasta ned Bf2 og Bf2 special forces) Kan spille både Bf2 og Bf2 special Forces Online!

 

Når jeg går inn på Bf2 Special forces da kommer dette opp:

Game Message

Your connection to the server has been lost. (Så trykker jeg bare ok så kan jeg spille online)

Men etter Game message kommer denne:

Message from EA

You need to close Battlefield 2 on order to go to this website,

do you wish to proceed? Yes / No Jeg trykker yes alt som skjer er at den legger ned B2 Special forces !? sad.gif Noen Som Kan Hjelpe ??? :/

 

Antar at den var kraftig feilposta? :p

Lenke til kommentar

Her er det en 14-åring (husker jeg rett?) som skal ha seg ny TV til gutterommet. En TV til mange mange tusen er vel ikke helt nødvdneig.

 

Jeg anbefaler deg igjen å dra til butikken og selv se om du finner en TV DU liker, og kjøpe den.

Jo fortere du får gjort det, jo lengre får du glede av TVen ;)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Plasma er raskere, men ved mye ensidig spilling er det stor sannsynlighet for at du får innbrenning.

LCD er vanligvis en del treigere, men der slipper du faren for innbrenning.

 

Så plasma er "helt uten" etterslep, mens enkelte LCD-TVer kan ha noe etterslep. Bruker du TVen til et bestemt spill mer enn ca 15% av tiden TVen står på, så er det stor fare for innbrenning, LCD er helt problemfritt der.

 

Du må nesten velge hvailke ulemper du vil ha. Jeg ville kjørt på med LCD, da du som regel skal ha ganske mye etterslep før det blir plagsomt. 16ms er grensa for hva jeg vil kalle akseptabelt, men husk at mange produsenter jukser en del med tallene, og det er forskjell på responstiden avhengig av hvilke farger det byttes mellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...