Gå til innhold

Geografilek for oss nerder [Les første post]

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501
Skrevet

Hvor mange timer må det gå før en annen en kan poste et nytt bilde? Jeg så det sto bake i tråde at det ikke er lov å søke på bilder men likevell så gjør vi det o.O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange timer må det gå før en annen en kan poste et nytt bilde?

Reglene i førsteposten sier at etter 48 timer uten tips eller bilde fra den som har tråden settes oppgaven fri. Det gør at flere har mulighet til å delta uten å måtte henge over tastaturet.

Jeg så det sto bake i tråde at det ikke er lov å søke på bilder men likevell så gjør vi det o.O

Snakk for deg selv. Om man bruker bildesøk er det lite vits i å delta. Det er faktisk endel som tar mange av disse bildene uten tekniske hjelpemidler.

Gjest Bruker-292501
Skrevet

Hvor mange timer må det gå før en annen en kan poste et nytt bilde?

Reglene i førsteposten sier at etter 48 timer uten tips eller bilde fra den som har tråden settes oppgaven fri. Det gør at flere har mulighet til å delta uten å måtte henge over tastaturet.

Jeg så det sto bake i tråde at det ikke er lov å søke på bilder men likevell så gjør vi det o.O

Snakk for deg selv. Om man bruker bildesøk er det lite vits i å delta. Det er faktisk endel som tar mange av disse bildene uten tekniske hjelpemidler.

Jeg spurte om det var lov å søke på google etter ting man trodde det kunne være og det var greit

• 3 uker senere...
Skrevet

Fantastisk, er helt utrolig at du klarer å se det ut i fra det bildet. Har du selv sett bygningen og husker det? 

Likte godt synet rett til høyre også, mareritt for en skorsteinsfeier det der

post-265549-0-77365600-1432227928_thumb.jpg

Ellers likte jeg meg godt i Newcastle. Fin klassisk engelsk by vil jeg si med litt av hvert å se på. Kjør på med ny oppgave!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...