Gå til innhold

Geografilek for oss nerder [Les første post]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som i Bardufoss radar kanskje?.. Gå en side tilbake så ser du at jeg gjorde akkurat det samme, bare mindre diskre.

haha, lov til å prøve seg da :p

Men tenker ellers at du gjetter riktig med nordlige USA, eller over grensa til Canada. Har noen på fjesboka som la ut bilde derfra for ikke lenge siden, men husker ikke hvor det var. Tror de flydde til New York, så kanskje på østkysten en plass?

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar

 

 

Som i Bardufoss radar kanskje?.. Gå en side tilbake så ser du at jeg gjorde akkurat det samme, bare mindre diskre.

haha, lov til å prøve seg da :p

 

Joda, jeg konkulderte med at landsbygda i Bulgaria måtte være Uddevalla pga filnavn på bilde så jeg skal ikke snakke for høyt :)

 

Blir jo fullstendig overtalt av sånne ting, så lenge jeg ikke veit helt sikkert hvor noe er :p

Lenke til kommentar

Hva i all verden er det bygget der for noe?

Det er et lite museum hvor man prøver fremstille naturen og jorden som en enhet og som en levende organisme istedefor bare den vanlige utstillingen av en lang rekke arter uten å se på helheten. Gaia, ta vare på miljøet og alt slikt som var nye ideer på den tiden.

 

Det lille museet er plassert inni et kuleformet metallgitter... for at det skal representere jorden. Sees på lang avstand.

Lenke til kommentar

Siden ikke Snikpellik har lagt ut noe nytt så prøver jeg meg (sto innen 24t på en post for noen år tilbake).

 

Fant ingen egne bilder som passet, men burde ikke være umulig å gjette:

 

 

(Får ikke lov til å få vist bildene, så ble linker, mye sikkerhet fra jobb. Men legger ut nye når jeg er hjemme).

#Edit: Fjernet linkene og lagt til egne bilderEMpvaB0.jpg
6nHCr9g.jpg

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar

"NOEN hundre år tilbake" ?

 

Usas klassiske "wild-west" startet noe sånt som 1820-1830 og sluttet cirka på den tid vi oppløste unionen med Sverige, mens "noen hundre år tilbake" oppfatter jeg som minst tre hundre år, og da er jeg MEGET nysjerrig på hva dette er for noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...