Gå til innhold

Datalagringsdirektivet - Den dagen privatlivet og personvernet forsvant.


Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

All kritikk av staten,regjeringens politikk, politikere eller politiet, vil nå komme under kategorien trusler eller hatefulle ytringer.

Det samme vil kritikk av Islam, jødedommen, muslimer,jøder, innvandrere generellt, homser eller vedtatte politiske "sannheter" som feks "menneskeskapte klimaendringer" sosialismen osv.

I USA, England og Australia er det allerede noen som har krevd at slike "klimaskeptikere" må drepes og husene deres brennes.

Hatefulle ytringer vil også etter hvert omfatte alle henvisninger til Bibelen og omtale av Bibelen som Guds ord, eller hentydninger til Jesus som Guds sønn.

 

Etter hvert vil det også bli forbudt å være kristen, og kristne vil bli drept.

Når de har kvittet seg med alle kristne ved hjelp av ateistene, så vil turen komme til ateistene, og de vil av dem som ikke vil tilbe staten og omvende seg til den nye klimareligionen vil bli drept..

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Serr mann? For et aldeles flott konspiratorisk innlegg uten noen som helst form for begrunnelser.

 

Jeg tror det er viktig å få fram i denne tråden at politikere flest er ikke onde av natur, eller prøver å konspirere for å gjøre onde ting. Mest sannsynligvis er de naive og uvitende, og det er derfor de fremmer lover som ikke nødvendigvis er så saklig rasjonelle. Bak de fleste handlinger ligger det gode intensjoner. Det betyr selvfølgelig ikke at handlingen nødvendigvis er god.

 

Når det kommer til den siste tids snakk om utvidelser av DLD så er dette noe kun PST fremmer, av naturlige årsaker. Når pressen er såpass kritisk til utvidelsene så har jeg en sterk tvil på at det faktisk kommer til å skje. Regjeringen er ikke så dum at de presser gjennom lover som den fjerde statsmakt mener ødelegger demokratiet.

 

Men forøvrig, HVIS det skjer, så er det fort gjort at de kan tape alt, og da mener jeg DLD i seg selv. Det er litt typisk at en regjering går for langt, og dermed får et stort backlash som bare går mot dem. Så de må definitivt trå varsomt.

Lenke til kommentar

Serr mann? For et aldeles flott konspiratorisk innlegg uten noen som helst form for begrunnelser.

 

Jeg tror det er viktig å få fram i denne tråden at politikere flest er ikke onde av natur, eller prøver å konspirere for å gjøre onde ting. Mest sannsynligvis er de naive og uvitende, og det er derfor de fremmer lover som ikke nødvendigvis er så saklig rasjonelle. Bak de fleste handlinger ligger det gode intensjoner. Det betyr selvfølgelig ikke at handlingen nødvendigvis er god.

 

Når det kommer til den siste tids snakk om utvidelser av DLD så er dette noe kun PST fremmer, av naturlige årsaker. Når pressen er såpass kritisk til utvidelsene så har jeg en sterk tvil på at det faktisk kommer til å skje. Regjeringen er ikke så dum at de presser gjennom lover som den fjerde statsmakt mener ødelegger demokratiet.

 

Men forøvrig, HVIS det skjer, så er det fort gjort at de kan tape alt, og da mener jeg DLD i seg selv. Det er litt typisk at en regjering går for langt, og dermed får et stort backlash som bare går mot dem. Så de må definitivt trå varsomt.

Serr mann? For et aldeles flott konspiratorisk innlegg uten noen som helst form for begrunnelser.

 

Jeg tror det er viktig å få fram i denne tråden at politikere flest er ikke onde av natur, eller prøver å konspirere for å gjøre onde ting. Mest sannsynligvis er de naive og uvitende, og det er derfor de fremmer lover som ikke nødvendigvis er så saklig rasjonelle. Bak de fleste handlinger ligger det gode intensjoner. Det betyr selvfølgelig ikke at handlingen nødvendigvis er god.

 

 

 

Når det kommer til den siste tids snakk om utvidelser av DLD så er dette noe kun PST fremmer, av naturlige årsaker. Når pressen er såpass kritisk til utvidelsene så har jeg en sterk tvil på at det faktisk kommer til å skje. Regjeringen er ikke så dum at de presser gjennom lover som den fjerde statsmakt mener ødelegger demokratiet.

 

Men forøvrig, HVIS det skjer, så er det fort gjort at de kan tape alt, og da mener jeg DLD i seg selv. Det er litt typisk at en regjering går for langt, og dermed får et stort backlash som bare går mot dem. Så de må definitivt trå varsomt.

 

Vel, dere ser jo at disse "konspirasjonsteoriene" som jeg kommer med blir virkelighet etter hvert.

 

Denne utvidelsen av DLD som pst nå vil ha ble jo kalt en "konspirasjonsteori" da jeg først sa at dette ville skje npr DLD blir innført.

Og dette vil bli innført slik pst vil, det var jo noe slikt Jan Bøhler etterlyste for en stund siden.

Å kritisere regjeringen eller regjeringens politikk er forøvrig allerede forbudt i USA, selv om de fleste har sluppet unna med det til nå.

 

Pressen er ikke kritisk til dette som PST kommer med, de spiller på lag mot disse "farlige" terroristene som kritiserer regjeringen og regjeringens politikk, men noen i folket er kritisk. De fleste bryr seg imidlertid ikke, og mange av dem støtter pst fordi de selv mener at de ikke tilhører noen av degruppene i folket som rammes av dette..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske du (og noen andre) kunne holdt konspirasjonsteoriene utenfor dette temaet, Balthazar. Det gjør ingenting annet enn å skade saken for de som er i mot DLD og de som ønsker å debattere saklig.

 

Hva er mer saklig enn å advare mot en fare som nærmer seg ?

Det skader ikke saken, tvert imot så kunne kanskje hele DLD blitt stoppet om folk hadde hørt mer på oss som begynte å advare mot det som er i ferd med å skje allerede for mange år siden.

Nå er dette i ferd med å gradvis bli innført, og vi ser at på område etter område så blir overvåkingen og sensuren gradvis innskjerpet.

Mao vi ser den totalitære nye verdensorden ta form rett fremfor oss. http://enverden.no/

Men ennå klarer de fleste ikke å forstå hva som skjer.

.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Vel, dere ser jo at disse "konspirasjonsteoriene" som jeg kommer med blir virkelighet etter hvert.

 

Det er ingen som kan benekte at du fikk mere vann på mølla der, men mølla di drives fortsatt av en liten bekk mens vi andre forholder oss til stillehavet.

Lenke til kommentar

Ønsker å legge til debatten at jeg ikke lenger føler at jeg med trygghet kan poste mine meninger.

 

Trist å tenke på at vi vokste opp i et land hvor vi ble opplært om hvor bra ytringsfrihet og å ha egne meninger; skulle være...

 

Det er i alle fall godt å vite at jeg har tatt forehåndsregler så langt, og vil fortsette å gjøre det. - Internett er ikke fritt lenger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...