Gå til innhold

Skal du drikke i kveld?


Kakestykke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir vel ikke lovlig neste år.

 

Joda, det er noe som blir lovelig. Etter det jeg har hørt er det bare de rakettene med pinne som blir ulovelig. Tror det fremdeles blir lov med kasser og batterier og slikt.

Men det er jo egentlig bra. Alkohol og raketter hører jo ikke sammen uansett.

 

Jeg for min del holdt meg 100 % edru på nyttårsaften. :D

Men det gjør jeg jo alltid. Har valgt og ikke drikke. :w00t:

Selv om jeg bare er 16(snart 17.), så ser folk på meg som om jeg var fra en annen planet når jeg sier at jeg ikke drikker, røyker eller snuser og at jeg ALDRI har vært full.

Har jo smakt på både alkohol, røyk og snus, men ja. Det var ikke særlig godt, akkurat.

Endret av SSGXD
Lenke til kommentar
Håper egentlig det blir ulovlig for privatpersoner å skyte opp raketter. Det er da mye kulere hvis brannvesenet lager et sinnsykt show.

 

Tjah. Jeg vet ikke helt jeg. Det er greit at pinnerakettene blir forbudt. Men det er liksom nyttårsaften det, å skyte opp raketter.

Men Brannvesenet kunne jo tatt seg av store deler av showet.

Lenke til kommentar
Håper egentlig det blir ulovlig for privatpersoner å skyte opp raketter. Det er da mye kulere hvis brannvesenet lager et sinnsykt show.

 

Tjah. Jeg vet ikke helt jeg. Det er greit at pinnerakettene blir forbudt. Men det er liksom nyttårsaften det, å skyte opp raketter.

Men Brannvesenet kunne jo tatt seg av store deler av showet.

 

Greit at de blir borte? Hva er værst, en rakett som velter og fyker inn i mot noen folk, eller et batteri med ca. 50 små raketter som velter og sender i alle retninger rundt seg?

 

Men on topic: Ja, de ble vel et par drammer XD

Lenke til kommentar
Håper egentlig det blir ulovlig for privatpersoner å skyte opp raketter. Det er da mye kulere hvis brannvesenet lager et sinnsykt show.

 

Tjah. Jeg vet ikke helt jeg. Det er greit at pinnerakettene blir forbudt. Men det er liksom nyttårsaften det, å skyte opp raketter.

Men Brannvesenet kunne jo tatt seg av store deler av showet.

 

Greit at de blir borte? Hva er værst, en rakett som velter og fyker inn i mot noen folk, eller et batteri med ca. 50 små raketter som velter og sender i alle retninger rundt seg?

 

Men on topic: Ja, de ble vel et par drammer XD

 

Så sant, så sant.

Raketter og slikt er farlig uansett hvordan man ser på det.

Lenke til kommentar

Drakk bare et halvt glass med en drink før jeg gikk å fyrte opp raketter (har dama, bestekmaeraten hans og dama hans igjen på besøk) og der nede poppa vi en champis, og etter vi hadde fyrt opp alt fyrvekeriet gikk vi opp å pilsa litt og shotta litt Kalinka og såntno. Egentlig en ganske rolig kveld, ble ikke full ihvertfall. Deilig. =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...