Gå til innhold

Garanterer SMS-trøbbel i kveld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Da vil jeg tro cellene kobler seg opp mot Tele2s servere for å akseptere overføringen direkte. De som sender til meg med Tele2 brukte 20min før de fikk det til fikk jeg nettopp høre.

Det er vel det mest logiske da cellene slipper å sitte på unødvendig mye informasjon bare fordi Tele2s servere ikke klarer å takle mengden.

Endret av LOOM
Lenke til kommentar
Lurer på om de kommer gjennom om jeg bruker amobils "sms-mamma"

 

Jeg har også tele2 med netcomnett og får ikke sendt meldinger....

Jeg bor på ett sted hvor det ikke bor så mange mennesker, får allikevel ikke sendt. har forsøkt 10-11 ganger allerede.

 

Samme her. Her gikk det i stå i 18.30 tiden i kveld og det er fremdeles ikke mulig å sende sms. Jeg kan ikke huske at det var sånn i fjor da jeg hadde Tele2 med Telenordekning.

Lenke til kommentar

All ære til Vyke, og den metoden dem måtte benytte.

Hadde overhode ingen problemer, meldingene kom øyeblikkelig fram mellom klokken 23:45 til 00:30,

noe jeg overhode ikke hadde forventet :)

 

Virket ikke som Telenor hadde noen større problemer heller, forsinkelsen har hvert fall ikke vært på mange minuttene. Så all ros til Vyke og Telenor! :w00t:

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Sendte et par meldinger akkuratt klokken 00.00 og fikk svar med en gang. Ikke noe problemer med telenor her hvertfall.

 

Samme her, fungerte fint. Å ringe gikk også uten problem. Jeg oppholder meg i Bergen, og skulle tro det var påtrykk på mobilmastene i området rundt sentrum.

Samme her, absolutt ingen problemer.

Lenke til kommentar

Har faktisk vurdert det samme, gå over telefonrekningen og finne ut kva abonnement som vil være billigast hos ein operatør med Telenor, for dette er rett og slett for dårleg.

 

Dekningen generelt sett er heller ikkje så mykje å skryte av, dett ut stadig vekk, noko eg aldri opplevde med Telenor.

Lenke til kommentar

Dere må kanskje tenke over hvor problemet egentlig ligger.

For det spørs om det er Tele2s servere, og ikke Netcom-nettet som ikke takler dette. Når det er folk her inne som fortellet at de har Netcom eller andre operatører med Netcomnettet som ikke har hatt problem. Jeg har Chess, med Netcomnettet, og har ingen problemer med å få sendt. Aldri hatt problemer ellers de siste åra heller for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Vel ett fett om det er Netcom eller Tele2 sine servere som ikke greier trafikken...Oppsigelse er sendt og...Gidder rett og slett ikke mer tull fra Tele2.....

 

Regner med du har bestilt hos ny operatør slik at du får portert ut mobilnummeret ditt og ikke bare sagt det opp hos Tele2? For hvis abonnementet er sagt opp hos Tele2 når du bestiller portering så vil du ikke få med deg nummeret ditt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...