Gå til innhold

Terminator: The Sarah Connor Chronicles


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ja hva syntes dere om de fire første episodene?

 

Jeg ble positivt overrasket :) Jeg syntes ikke T3 var så veldig bra, så ble litt skuffet når jeg så at det var "from the creators of T3", men allikevel så var den bra.

 

Liker karakterene, liker storyen, liker actionnivået, liker at det kommer i 720p hver onsdag :)

Lenke til kommentar

Så nettopp ep.4 og jeg må si jeg begynner å gå lei. Det er svært repetitivt og idiotisk.

 

Menneskene de treffer på er total idioter, ta for eks der han peker pistol mot Sarah i ep 4. Hun går jo nesten 5 meter rett bort og han bare står der.... Alle som Terminator treffer på står i sjokk i samme stil og venter på å bli "drept" eller banket opp.

 

John kommer med ideer, og Sarah sier alltid "No, it’s too dangerous", men har gjør det likevel. Havner i problemer og hun dame terminator redder han eller Sarah.

Terminator knuser igjennom en dør/vegg. De skyter mot han (selv om de VET at det nytter ikke). De spiller samme musikken hver gang han er der, og han ”tramper” bort over golvet.

 

Og ikke for å nevne tabben med "clink clink" (metal lyd) når terminatorene slåss mot hverandre. De har jo levende hud, metal mot metal hadde du ikke hørt. Det får det til å virke "Loony Toon" aktig.

 

Nei, dette er svært dårlig. Og de gir oss ikke noe særlig handlings messig. Det er nesten en fornærmelse mot Terminator fans. Bare masse klisjé referanser til filmene hele tiden.

 

Jeg tipper dette blir 1 sesong, eller 2 maks (men da er du heldig).

HVIS denne forsetter lenger gir jeg opp. "Surface" blir kansellert men denne forsett? Huff det blir tragisk i så fall.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Begynner å synes det virker merkelig selv.

 

Altså, hvor dumme er egentlig politiet og de som etterforsker saken?

I den første Terminator filmen ble jo en politistasjon tatt ut av én mann. I T-2 er det flere hendelser som burde sette en etterforsker på spor av at det er noe unaturlig på gang.

 

I serien så flere vitner at fyren var laget av metall og at han hadde bevegelige deler i beinet. Men fortsatt ingenting.

Hvis ikke etterforskerne får en aha opplevelse neste episode tror jeg dropper denne serien, vil ikke huske Terminator som noe elendig usammenhengende, ulogisk og uintelligent møl.

 

 

En ting til, noe flere har påpekt er hvor naturlig Cameron var i starten og nå så er hun veldig robotaktig.

Det samme er det med slossescenene. I den siste slossescenen var det som å se på wrestling, rimelig teit å se på egentlig. Men jeg gir ikke opp serien helt enda.

 

 

Men bare for å ha det sagt, hun som spiller Sarah Connor synes jeg gjør en veldig bra jobb.

Lenke til kommentar

synes episode 4 var bra. til de som mener det ikke er noen handling så er det en handling. nemlig å ødelegge skynet og drepe alle som lager det.

 

er enig at politiet er idioter, han ene politimann veit at noe rart foregår men sjefen hans gir han ordre om å ikke etterforske det. det burde jo vært meir oppstyr rundt det med terminatoren når de i første episode fikk se metallet i foten til terminatoren, men det kunne vært en slags hofte transplantasjon^^

 

er en veldig bra serie hvis man ikke er så kritisk til at det ikke blir rett. clnk clink lydene er jo for at det skal virke som roboter som sloss og ikke mennesker.

 

 

trur serien hadde vært bedre for dere som stadig vekk leter etter noe å irritere seg over.

 

hvis dokker ikke liker serien så slutt å klag og heller se på noe annet

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
er en veldig bra serie hvis man ikke er så kritisk til at det ikke blir rett. clnk clink lydene er jo for at det skal virke som roboter som sloss og ikke mennesker.

 

Nettopp. De tror seerene er idioter. Dersom folk ikke får med seg hvem er terminatorene trenger dem medisinsk hjelp.

 

trur serien hadde vært bedre for dere som stadig vekk leter etter noe å irritere seg over.

 

hvis dokker ikke liker serien så slutt å klag og heller se på noe annet

 

Leiter ikke etter ting, men når det er rett foran deg kan du ikke la vær å reagere. Det er MANGEN som klager på serien, gå på andre Sci-Fi/fan forum og les selv. På imdb.com kan du lese bare masse med klaging og dårlig krittik mot denne serien. Det er tydelig at folk er fulstending klar over hvor dårlig den er.

 

Grunnen til at jeg klager er pga jeg VIL at dette skulle bli bra! Og jeg håper at de hører skriket fra seerene og gjør noe med det. Det er jo det som er hele pointet med å klage!

 

Å si til folk å "slutt å klag" er å være temmelig passiv og bare akkseptere ting som de er. Jeg derimot (og mangen andre fans) vil ha forandring for å hjelpe serien å bli bra sånn at vi kan ha mangen sesonger....klaging er en bra ting.

Lenke til kommentar

AvidGamer: Du må huske på at denne serien er laget primært for det amerikanske markedet....

 

Du vet, industien som føler behovet til å presisere at dette er i New York i liten hvit tekst med sånn bliip bliip lyd nede i hjørnet når de alikevell filmer ett landemerke som er verdenskjent som New York (Central Park, chrystler bygget, frihetsstatuen, take your pick).

 

Ellers så viser de flashback til noe som hendte for 30 minutter siden i filmen...

 

Det er en grunn til at de føler de må presisere alt slik...fordi de MÅ det...

Lenke til kommentar

Jeg er enig med dere alle.. men episode 5 ga litt forandring..

 

hele serien hadde jeg ingen forventninger til.. men etter å ha sett episode 5.. så ja hva skal man si .. jeg liker serien..

 

men jeg synes Summer Glau burde få noen andre roller snart :p

 

selvsagt..dette bildet sier jo alt

 

action_movies.png

 

for dere som ikke skjønner den.. Summer Glau spilte "River Tam" i Firefly og serenity.. hvor hu ble alles nye action stjerne :p

Her er scenen :p

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Heh, veeeeelllll. Er enda ikke overbevist jeg. Å ta inn en fra Beverly Hills 90210 gir ikke noe bedre inntrykk på meg ivertfall. Haha! Dårligere skuespiller kunne de ikke ha funnet! :!:

 

Er bare kult å se på den onde Terminatoren. Likte kommentaren hans "Call me any time, I never sleep." Måtte le litt da.

 

Var skuffet at ikke den Terminatoren fra slutten av ep4 ble med videre (han militære). Han var kanon bra. Hadde rett utseende og blikket i øyene. Men men.

Lenke til kommentar

Brian Austin Green spiller Derek Reese som er broren til Kyle Reese som er faren til John.. (hans om blir send tilbake i den første filmen for å redde Sarah)

 

Kyle Reese dukker opp i neste episode (sikkert flash back til.. fremtiden før han blir sendt tilbake til 1984 :p)

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...