Gå til innhold

Terminator: The Sarah Connor Chronicles


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grunnen til at jeg klager er pga jeg VIL at dette skulle bli bra!

 

Må si meg enig i denne. Jeg følger med siden jeg skulle ønske den var god, men den blir bare dårligere og dårligere. Hadde jeg ikke vært fan av Sci-fi, Terminator-filmene og Summer Glau hadde jeg gitt den opp for lenge siden.

 

Serien er på grensen av å ødelegge Terminator-universet for meg.

 

Voice-overene som passet bra i filmene, gjør seg ikke spesielt godt serien. I tillegg kan jeg ikke skryte over skuespillet. Jeg kjøper ikke Lina Headey som Sarah Connor, og Summer Glau passer ikke som Terminator.

 

Tror denne serien får litt "Painkiller Jane"-status hos meg; dårlig, men av en eller annen grunn følger likevell med.

Lenke til kommentar
Serien er på grensen av å ødelegge Terminator-universet for meg.

Forståelig, jeg føler omtrent det samme. Følte at T3 ødela også. Og i følge James Cameron skulle jo alt ha endt etter T2 også. Hadde jeg bare klart å sett bort fra filmene, så hadde jeg digget serien. Forguder nemlig de to første filmene, så klarer ikke det.

 

Men nå skal det faktisk sies at jeg synes serien har tatt seg litt opp i episode 5 og 6, kommer til å se resten.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Vet ikke hvorfor så mange av dere whiner og suttrer, selv syntes jeg serien er flott. Og ja, stor fan av filmene. Jeg er av den typen som ikke vil se terminator universet ende før vi har fått en slutt som inkl John Connor som den framtidlige helten som reddet menneskeheten. Elsker og se John Connor vokse som en person i serien.

Blir spennede og se hva slags personlighet han har når serien slutter.

Dagens episode, likte den. Så inni framtiden med Kyle Reeve og sånt. Jævla spennede, og effektene minnet meg om en film. Må indrømme at jeg ikke har fulgt med på ratings når det gjelder Sarah Connor Chronicles, noen som greier og finne en oversikt over ratings per episode til dags dato?

Lenke til kommentar
Vet ikke hvorfor så mange av dere whiner og suttrer, selv syntes jeg serien er flott. Og ja, stor fan av filmene. Jeg er av den typen som ikke vil se terminator universet ende før vi har fått en slutt som inkl John Connor som den framtidlige helten som reddet menneskeheten.

er det den kommende trilogien handler om..

Lenke til kommentar
Kommer det tre nye Terminator-filmer?

Ja.. de begyner innspillingen av "Terminator Salvation: The Future Begins" i april

 

Christian Bale skal spille den voksene John Connor

men filmen vil fokusere på en som heter "Marcus", og vil ta sted rettfør T-800/Model 101 kommer (Arnie modellen)

 

Det kule er jo at Bale ligner litt på Michael Edwards :p (han vard en første som spilte John Connor faktisk :p)

terminator2-timeline1.jpg

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Vet ikke hvorfor så mange av dere whiner og suttrer, selv syntes jeg serien er flott. Og ja, stor fan av filmene.

Kanskje jeg liker filmene for mye. :p Serien mangler det meste jeg likte med de to første filmene. Følelsen av at dommedag nærmer seg, kampen for å overleve, den maskin-lignende mørkhetsfølelsen, Fiedel-musikken, mangler. I tillegg synes jeg det kan stilles spørsmål om castingen og selve skrivingen. Rett slett så har serien en "high school TV-serie" følelse over seg. Nå høres det sikkert ut som at jeg virkelig hater serien, men det er ikke tilfelle. Helt grei underholdning, men en liten fornærmelse mot filmene om jeg får lov å si det. Men nå kommer det jo nye filmer i serien også (jeg grøsser bare jeg hører ordet McG). For min del later jeg som T2 var avslutningen.

 

Må indrømme at jeg ikke har fulgt med på ratings når det gjelder Sarah Connor Chronicles, noen som greier og finne en oversikt over ratings per episode til dags dato?

 

Fant følgende:

(The Ratings)

 

* Pilot - 11.1

* Gnothi Seauton - 6.2

* The Turk - 5.3

* Heavy Metal - 8.3

* Queen's Gambit - 5.1

* Dungeons & Dragons - 11.9

 

------------------------------------------

(the viewers (numbers in millions))

 

* Pilot - 18.36

* Gnothi Seauton - 10.07

* The Turk - 8.56

* Heavy Metal - 8.84

* Queen's Gambit - 8.34

* Dungeons & Dragons - 15.02

 

-------------------------------------------

(Weekly Rank)

 

* Pilot - 4

* Gnothi Seauton - 21 (out of 50)

* The Turk - (TBA)

* Heavy Metal - 26 (out of 51)

* Queen's Gambit - TBA

* Dungeons & Dragons - TBA

 

Wikipedia

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Gleder meg til neste uke, 2 hour finale. Previewet etter dagens episode så helt vilt ut ;P

 

Likte godt dagens spisode. En litt ny vri at vi får se en "mennesklig" side av Cameron. Til å med Derek så overrasket ut. Å ja GullApE, neste episode som er sesongavsluttning ser rimelig fet ut :)

 

gler meg til å se den..

 

men... WOOT?! sesongavsluttning allerede? :(

Lenke til kommentar

Serien er nå bra den. Har noen åpenbare mangler og litt irriterende logiske feil, men slik er nå å forvente. Det har ikke akkurat skjedd så alt for mye så langt, men håper nå skribentene kommer på med noen gode vrier. Det er de nesten nødt til for å overleve i denne bransjen (men serien har gjort det veldig godt tallmessig, om jeg har forstått det riktig).

Lenke til kommentar

Ifølge en fanwebside som har snakket med FOX, har de sakt at de tror ikke det vil bli en andre sesong med det første. De driver å forsette med promoting, og deltar i diverse seminarer for å se hvordan responsen blir.

 

Men de har snart gått tom for "promoting" varer og det er ingen planer i å få mer...noe som leder til misstanker at serien slutter av.

 

http://sarahconnor.wetpaint.com/thread/118...n+two%3F?t=anon

 

 

Men jeg må være enig i det mangen andre sier, at dersom serien forsetter vil den bli svært repetativt. Det er svært lite mer å hente handlings messig. Blir bare masse klisje dialog av Sarah som forteller hvor viktig sønnen er på hver episode slutt....

 

På en annen side så er serien den største satsingen FOX har hatt i mangen mangen år. De har bukt ufattelig mye penger å reklamere for serien. Så mangen også tviler på at FOX vil droppe serien etter å ha satset så mye penger....

 

Men nå er jo FOX berømte i å avslutte serier.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Serien premierte jo med særdeles gode 18.6 millioner seere, noe som er Lost-lignende nummer. Men har etter det holdt seg på rundt 8 millioner. Til sammenligning har Fox sitt "flaggskip" av slike serier, 24, 13 millioner i snitt de siste par sesongene (men første sesong hadde et snitt på 8,6 millioner).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...