Gå til innhold

Terminator: The Sarah Connor Chronicles


Anbefalte innlegg

Veit ikke om dere har fått med dere teaseren til denne. De fleste har vel sikkert det.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ijBgfagicPg&feature=bz301

 

From the creators of "Terminator 3: Rise of the Machines," this series is set after the events of "Terminator 2: Judgment Day." After the sacrifices of Dr. Miles Dyson and T-800 Model 101 Terminator, the Connors find themselves once again being stalked by Skynet's agents from the future. Realizing their nightmare isn't over, they decide to stop running and focus on preventing the birth of Skynet. With the aid of Cameron Phillips, a beautiful girl who has a mysterious past also linked to the future, they begin a quest stop the United States military from creating the program that will bring humanity to an end. Written by Ron

 

 

 

Veit ikke helt hva jeg synes enda, men teaseren var ihvertfal jævlig kul, og gir et godt inntrykk av skuespillerne føler jeg.

Spesielt dama som spiller Cameron virker å spille en troverdig robot rolle.

Men så har jeg tross alt gått på teasere før som har gitt et mye bedre inntrykk av filmen eller serien enn hva den egentlig har vært.

Det er i hvertfal ikke lenge igjen til seriestart, korter ned ventetiden til Heroes betraktelig tror jeg.

 

 

Andre som er spent på hvordan serien vil bli?

 

 

Slenger med denne og, musikkvideo.

http://www.youtube.com/watch?v=961KgU2azcQ&feature=user

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk sett piloten nå. Synes det var veldig bra jeg. Synes absolutt ikke Lena Headey gjorde seg bort som Sarah Connor, selv om hu gode gamle kanskje hadde vært det beste. Bra effekter også som thecrow77 sier. Synes robotene var troverdige jeg (på terminatorvis :p ) ikke for menneskelige og ikke for robotaktige heller, likte det. Absolutt en serie jeg skal følge med på når den starter på ordentlig.

Lenke til kommentar
Fikk sett piloten nå. Synes det var veldig bra jeg. Synes absolutt ikke Lena Headey gjorde seg bort som Sarah Connor, selv om hu gode gamle kanskje hadde vært det beste. Bra effekter også som thecrow77 sier. Synes robotene var troverdige jeg (på terminatorvis :p ) ikke for menneskelige og ikke for robotaktige heller, likte det. Absolutt en serie jeg skal følge med på når den starter på ordentlig.

 

 

Sitter med samme inntrykk. Likte godt noen av referansene til de originale filmene.

 

 

SPOILER

 

 

 

 

 

 

Spesielt morsomt med stolen Sarah gjemmer seg bak når terminatoren skyter etter henne. Begynte å lure på om den var skuddsikker. Når politiet kom så kommenterte de at det var kevlar i ryggen på den, lættis :D

 

Lenke til kommentar
Fikk sett piloten nå. Synes det var veldig bra jeg. Synes absolutt ikke Lena Headey gjorde seg bort som Sarah Connor, selv om hu gode gamle kanskje hadde vært det beste. Bra effekter også som thecrow77 sier. Synes robotene var troverdige jeg (på terminatorvis :p ) ikke for menneskelige og ikke for robotaktige heller, likte det. Absolutt en serie jeg skal følge med på når den starter på ordentlig.

 

 

Sitter med samme inntrykk. Likte godt noen av referansene til de originale filmene.

 

 

SPOILER

 

 

 

 

 

 

Spesielt morsomt med stolen Sarah gjemmer seg bak når terminatoren skyter etter henne. Begynte å lure på om den var skuddsikker. Når politiet kom så kommenterte de at det var kevlar i ryggen på den, lættis :D

 

 

Hah! Tenkte på det samme når de holdt på jeg også, begynte å lure litt, men la dog ikke merke til at politiet sa det. Morsomt. :p

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Som dere sikkert ser utifra avataren min er jeg en stor fan av T1 og T2 og var skepsis til en terminator serie. Jeg har enda ikke fått den god følelsen jeg får fra T1 og T2, men jeg må si serien virker lovende. Som andre skriver her synes jeg Lena Headey (300) gjør en god jobb som Sarah Connor.

 

Skal bli spennede å følge med videre nå :D

Lenke til kommentar

Sett første og andre episode, og jeg må si jeg er VELDIG POSITIVT overrasket. Helt utrolig at de har klart å lage en serie som på en måte fortsetter der 3 filmer slutta, hvis man kan si det på den måten?

 

Litt tid og vende seg til de nye skuespillerne, men de gjør en bra jobb synes jeg.

 

Terminator dama er jo veldig nice da :p

 

For å si det på en annen måte fortsetter det på dette nivået, så kan det bli større enn prison break t.o.m. Er tydlig at det er gjort bra grunnarbeid, så potensialet er STORT i hvertfall

Lenke til kommentar

God serie som jeg nok kommer til å følge med på. Summer Glau spiller utrolig bra synes jeg :)

 

 

Jeg lo godt når Cameron ble slått ut mens de skulle finne pengene i episode 2, og han andre skumlingen var på vei opp til leiligheta, og de lempet henne ut av vinduet fordi hun var immobil. ^^

 

Lenke til kommentar
Så klipp på youtube, og en kommentar var "what the fuck is this??? that's not sarah connor, that just looks like secretary mom."

Kunne ikke sagt det bedre selv.

 

 

 

Whatever, ser du på serien?

 

Jeg synes i hvertfal at kjerringa spiller godt. Som en annen sier her, som originaldama så gir også denne versjonen av Sarah Connor en følelse av at hun har hele verden på skuldrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...