Gå til innhold

Terminator: The Sarah Connor Chronicles


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God serie som jeg nok kommer til å følge med på. Summer Glau spiller utrolig bra synes jeg :)

 

 

Jeg lo godt når Cameron ble slått ut mens de skulle finne pengene i episode 2, og han andre skumlingen var på vei opp til leiligheta, og de lempet henne ut av vinduet fordi hun var immobil. ^^

 

 

samme her. men jeg lo bedre nå ho vart meid ned av bilen.

 

Lenke til kommentar
God serie som jeg nok kommer til å følge med på. Summer Glau spiller utrolig bra synes jeg :)

 

 

Jeg lo godt når Cameron ble slått ut mens de skulle finne pengene i episode 2, og han andre skumlingen var på vei opp til leiligheta, og de lempet henne ut av vinduet fordi hun var immobil. ^^

 

 

samme her. men jeg lo bedre nå ho vart meid ned av bilen.

 

 

 

"Please remain calm"

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Dette var jo en aldeles glimrende serie, selv uten Arnold. Bare det holder seg like bra fremover, blir dette en klassiker. Nå er jeg rimelig Terminator fan også da, men hadde forventet noe mye dårligere da jeg så pilot episoden

Lenke til kommentar
Dette var jo en aldeles glimrende serie, selv uten Arnold. Bare det holder seg like bra fremover, blir dette en klassiker. Nå er jeg rimelig Terminator fan også da, men hadde forventet noe mye dårligere da jeg så pilot episoden

 

 

 

Enig, synes den er god og spennende. Men det jeg likte dårligst var den onde terminatoren, elendig skuespiller av det vi har sett til nå.

En annen til som irriterer litt, i første episode når Cameron møter John så virker hun som ei normal jente, men nå, etter hun har hatt mye kontakt med mennesker virker hun mer som ei cyborg. Men det er bare morro :!:

 

Synes foresten episode 3 var bra jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Dette var jo en aldeles glimrende serie, selv uten Arnold. Bare det holder seg like bra fremover, blir dette en klassiker. Nå er jeg rimelig Terminator fan også da, men hadde forventet noe mye dårligere da jeg så pilot episoden

 

 

 

Enig, synes den er god og spennende. Men det jeg likte dårligst var den onde terminatoren, elendig skuespiller av det vi har sett til nå.

En annen til som irriterer litt, i første episode når Cameron møter John så virker hun som ei normal jente, men nå, etter hun har hatt mye kontakt med mennesker virker hun mer som ei cyborg. Men det er bare morro :!:

 

Synes foresten episode 3 var bra jeg.

 

Kanskje det var litt av gimmicken (eller hvordan du nå staver det) at man ikke skulle sjønne at hun var cyborg med en gang, noe jeg ikke gjorde. Derimot er Reese heit! cyborg eller ikke :) så hadde hvem som helst lagt seg på alle fire for en ekte robo-dance!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...