Gå til innhold

Er dette bra fps i CS.S ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg vet ikke om jeg har plassert denne riktig, men er den plassert feil, flytt den, å gi beskjed :)

Speller CS : S og har alt på minimum, vsync av og AA er av, men lider av veldig dårlig fps konstant. Er egentlig alltid nede i 40fps ca.

Systemet er

Amd 64 3200+

X1950 Pro

1024 3200mhz minne

XP

Dette er vel det mest vesentlige,men altså, dette skal da ikke gi 40fps i snitt gjennom hele CS:S ? Det irriterer meg veldig, veldig mye..

Er det noe feil, eller må jeg bare kjøpe ny PC ?

Endret av JD_Scrubs
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjører du noen prosesser samtidig?

For systemet ditt burde jo klare litt bedre..

Athlon 64 (O) 3500+ 2.2 GHz

X1600 skjermkort

2gb ram,

Og jeg kjører det på rundt 70fps

Skrevet
Kjører du noen prosesser samtidig?

For systemet ditt burde jo klare litt bedre..

Athlon 64 (O) 3500+ 2.2 GHz

X1600 skjermkort

2gb ram,

Og jeg kjører det på rundt 70fps

Nå har du både mer ram og en kraftigere prosessor, så er ikke rart at du får bedre fps. Følger derimot ikke med på ATI skjermkort serien, så vet ikke hvilket som er best av deres.

Skrevet

har noe av det samme og får bare 30 fps, men det er mer enn nokk for meg! spiller også på low. har hørt at man skal få bedre, men det har nokk sikkert noe med bios versjonen eller en driver. Prøv å oppdater alt av drivere =) trykk control alt delete og sjekk prossessene dine, høres ut som du har mye som går i bakgrunnen.

Skrevet

Sitter jeg med firefox så bruker pc-en 10-20% CPU :p

Sys prosessene virker normale, mtp. mengden, hva de bruker legger ikke jeg meg oppi, men FireFox bruker mest her jeg sitter, makse på 67 000k.

Ellers skal jeg prøve å oppdatere driveren til skjermkortet, for ellers er jo det gamle skjermkortet mitt, et 9800Pro bedre... Å det nekter jeg å bite i meg, for da er det jo bortkasta penger.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Source tar ganske mye kraft, 1,6 trenger nesten ikke noe systemvare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...