Gå til innhold

AFV, hvorfor vinner de dårligste filmene? O_o

Coffey

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri skjønt det, vi sitter her og ler oss halvt i hæl av folk som tryner, slår seg og driter seg ut på Americas Funniest HomeVideos.

Så kommer konkurransen. 10000 $. HVORFOR, jeg spørr HVORFOR er det alltid de dårligste, kjedeligste filmene som vinner? :ohmy: Oftest suger alle de nominerte likemye, men når først en er litt morsom, så taper den alltid.

Hvorfor blir aldri de morsomme filmene nominert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ein anna faktor:

Dei beste som blir vist er oppgulp frå tidelgare sesonger.

Dei som går no er laga produsert i 2004-2005 (trur eg) men legg merke til kor mange av dei sikkeleg gode som har dato frå midten av 90-talet og framover.

Etter å ha sett ein del episoder (lar mediacenteren ta opp) så seg eg at med ei stunds mellomrom så kjem viste klipp igjen i eit anna program, anten som ein musikkmontasje eller som enkelståande klipp.

Så kanskje berre 30% av klippa som blir vist i ein episode er "ferske". Resten er gjennbruk.

Skrevet

Hvis man er så lite oppfinnsom at man bare quoter andre for å uttrykke sin mening (uten å legge til noe selv), kanman heller lavære å poste. Dessuten regnes slik poster som spam. To poster slettet. Snorre :)

Skrevet
Ingen som husker at "Dad, give me my nooe back" vant en gang. Den var faktisk ganske bra.

Husker den! Den var snål ^^

Vist noen finner den engang i framtiden så må di pm'e meg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...