Gå til innhold

Hvor mange 5-åringer hadde du klart å banke i en kamp?


Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
You could take on 110 five year old kids in a fight.

Hadde du møtt så mange unger så hadde de garrantert banka dritten ut av deg til slutt.. du blir for sliten vondt i knytneven vis du slår dem hele tiden osv..

Det er nettopp derfor man har føtter.

Du blir nok sliten i dem også.. og dem kan jo ta tak i beina dine ellr noe.. xD

Lenke til kommentar
You could take on 110 five year old kids in a fight.

Hadde du møtt så mange unger så hadde de garrantert banka dritten ut av deg til slutt.. du blir for sliten vondt i knytneven vis du slår dem hele tiden osv..

Det er nettopp derfor man har føtter.

Du blir nok sliten i dem også.. og dem kan jo ta tak i beina dine ellr noe.. xD

Kan de? Trodde ikke de kunne det, jeg. Det forandrer jo alt. Nei. Blir man sliten i hendene, så har man albuer. Blir albuene vonde, så har man knær. Blir knærne såre, så har man føtter. Blir føttene småvonde, så har man alltids et hode. Innen den tid man er sliten i alle lemmer, så har man passert 100.

Endret av JulianR
Lenke til kommentar

Synes alle kjepphøye folk her skal prøve å jobbe litt i en barnehage! =) Det krever mer taktikk å banke så mange smårollinger enn det krever styrke! De fleste ungdommer og voksne har styrke til å banke driten ut av de fleste smårollinger, men å forholde seg til en hau av ustyrlige, uberegnelige drittunger krever heftig taktikk og reaksjonsevne! Vil jeg nå tro.

Lenke til kommentar
Synes alle kjepphøye folk her skal prøve å jobbe litt i en barnehage! =) Det krever mer taktikk å banke så mange smårollinger enn det krever styrke! De fleste ungdommer og voksne har styrke til å banke driten ut av de fleste smårollinger, men å forholde seg til en hau av ustyrlige, uberegnelige drittunger krever heftig taktikk og reaksjonsevne! Vil jeg nå tro.

Litt forskjell på hodeknusing og elefanter i glassbutikken da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...