Aizen Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Har litt lyst på ett nytt strategi spill på pcen men vil ha ett som ikkje er turnbased eller er veldigt avansert. Bør ver i likheten av: Warcraft 3 Command and conquer serien liksom er raskt å bygge op en liten hær å base å ikke tar 18 min bare for å få nok penger til å BEGYNNE å bygge liksom. Lurer på om Supreme commander er seint spill? om det liksom tar lang tid til å bygge opp basen og få nok folk liksom. eller er det mer likt Command and conquer å warcraft?
Kakebakelate Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Det virker som World in Conflict kan være noe for deg. Du slipper alt av basebyggingen og kampene er intensive og en normal kamp varer i 20 min.
Gormers Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Du kan vel teste world in conflict: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/932...20in%20conflict Det er kun action her, altså ikke noe ressurs "bygging".
Aizen Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 ops:( kan hende jeg skrev misledenes men menete at jeg ville ha ett som er likt Warcraft 3 og Command and conquer serien;) Vil absolutt ha bygging av baser å sånt men vil ikke det skal ta mange år liksom:). W3 og c&c serien er konge
AvidGamer Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 (endret) Supreme Commander er langt ifra treigt. Og jeg vil anbefale det i det høyeste! Som alle RTS spill så er jo hastigheten avhening av hvor dyktig du er. Og er du ute etter noe mer avansert så vil IKKE SupCom skuffe ......MmmMmMmmm.....SupCom rules...... Endret 19. desember 2007 av AvidGamer
Aizen Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 Supreme Commander er langt ifra treigt. Og jeg vil anbefale det i det høyeste! Som alle RTS spill så er jo hastigheten avhening av hvor dyktig du er. Og er du ute etter noe mer avansert så vil IKKE SupCom skuffe ......MmmMmMmmm.....SupCom rules...... Så SupCom er like "raskt" som w3 og c&c spillene? tar liksom ikke laaaang tid å byge opp ting før du kan gå til angrep å slik? Vil ha ett som er like enkelt å raskt som w3 og c&c Kjøper ett nytt spill i mårra ser du så.....
Imsvale Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 I SupCom kan du ha action innen noen få minutter (2-5), avhengig av størrelsen på kartet.
Xp3ri3nZ Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 I SupCom kan du ha action innen noen få minutter (2-5), avhengig av størrelsen på kartet. Går ikke så veldig fort da kan ikke akkurat si at det er lynkjapt. Men gøy er det og passe avansert
curly4ever Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Hvis du vil ha noe som WC 3, kan du prøve Rise of Nations: Rise of Legends. Tre Factions, Vinci faction (Mennesker med maskiner osv) , Alin faction(her kan man få drager, ånder som afreet osv) og Cuotl faction(mer steinmonstre, og "guder" og magic.) Skal nok ikke ta lang tid og bygge opp en base. Hatt en god tid med dette spillet.
Kharan Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Eventuelt kan du forsøke DefCon - ingen baseoppbygning, bare plasser ut styrkene dine og fyr løs. Blir ikke så veldig mye kjappere enn det.
emeritus Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Company of heroes Er du gal mann? CoH er jo alt annet enn et raskt rts spill. Ting går veeeeldig mye tregere enn f. eks C&C3. Vil du ha noe som er raskt, ikke kjøp CoH Vil du ha noe som er bra, kjøp CoH Vil du ha noe som har bra support i form av patcher, ikke kjøp CoH
Speedy610 Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 (endret) Trenger nå ikkje gå tregt det da...kan bygge opp en base på 20 min helt fint på supreme commander men du må ha en bra strategi Endret 20. desember 2007 av Speedy610
emeritus Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Age of Empires 2. 40 år gammalt da, og ikke spesielt raskt egentlig
Amaru Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Age of Empires 3 er kult, starter tidlig med kamper der
Keis Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Glem baser! Gå for Blitzkrieg serien! Dødskult...
edds Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Dawn of War er jo et relativt raskt RTS. Stressende nok for meg online, ihvertfall.
YaegeR Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 newbs ;D dere har glemt STARCRAFT kjappeste spill evar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå