Gå til innhold

Advarsel på ps3 spakene!


Ferchie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan ikke bruke mods, da selve skallet er ødelagt, og batteriene må evt. loddes på nye om jeg noen gang skulle bruke dem om igjen.

De var IKKE så ødelagt etter et par kakk, den ene knakk på en av sidene, og så tenkte jeg at d like så godt bare er å åpne dem for å se hva som er inni! :)

 

Det var virkelig ingen mulighet til å reparere dem.

Lenke til kommentar

Kanskje du burde polstre rommet ditt, og alt som er i det Rasch? I tillegg vet jeg det finnes slike snedige jakker, hvor armene dine blir låst fast foran på magen, de er veldig "in" akkurat nå.

Og ikke ta notis av mannen i hvitt som kommer inn tre ganger for dagen for å gi deg piller. Mannen i hvitt er din venn. :!:

Lenke til kommentar
Kanskje du burde polstre rommet ditt, og alt som er i det Rasch? I tillegg vet jeg det finnes slike snedige jakker, hvor armene dine blir låst fast foran på magen, de er veldig "in" akkurat nå.

Og ikke ta notis av mannen i hvitt som kommer inn tre ganger for dagen for å gi deg piller. Mannen i hvitt er din venn. :!:

Hahaha :!:

Lenke til kommentar

Jeg lar det som regel gå utover inventar, som sofaputer, vegger o.l. når jeg misser, tror aldri jeg har slått eller kastet kontrolleren. Vil anbefale deg å ha noe mykt du kan gå løs på ved siden av deg når du spiller, en pute, teddybjørn, kona, hva som helst. Ellers vil jeg, som andre har nevnt, si at DS3 er av MYE bedre kvalitet enn sixaxis.

Lenke til kommentar
Jeg lar det som regel gå utover inventar, som sofaputer, vegger o.l. når jeg misser, tror aldri jeg har slått eller kastet kontrolleren. Vil anbefale deg å ha noe mykt du kan gå løs på ved siden av deg når du spiller, en pute, teddybjørn, kona, hva som helst. Ellers vil jeg, som andre har nevnt, si at DS3 er av MYE bedre kvalitet enn sixaxis.

 

Kona!!!? Den var vel litt drøy vel?

Lenke til kommentar
Jeg lar det som regel gå utover inventar, som sofaputer, vegger o.l. når jeg misser, tror aldri jeg har slått eller kastet kontrolleren. Vil anbefale deg å ha noe mykt du kan gå løs på ved siden av deg når du spiller, en pute, teddybjørn, kona, hva som helst. Ellers vil jeg, som andre har nevnt, si at DS3 er av MYE bedre kvalitet enn sixaxis.

 

Kona!!!? Den var vel litt drøy vel?

Joda, det var ment som en spøk.

Lenke til kommentar

Husker tilbake i PS1 tida. Spilte Et av hovedcupene på GT2 og de siste to løpene var avgjørende.

 

Nest siste løp: endte på 2. eller 3. plass og mistet dermed så mye poeng at jeg måtte vinne siste løp for å klare cupen.

 

Siste løp: Ligger på første plass stort sett hele løpet, men i siste sving (90 grader) spinner bilen rundt.

 

Jeg befinner meg i stua, med kontrollen sidelengs i handa og den blir knust mot bordplata. Det kommer så mye stygt ut av munnen, min i et volum som ikke burde vært tillat. Og etter utallige, harde, slag mot bordet sprekker kontrollen opp på siden.

 

5min. sener: Faren min kommer illsint inn døra, etter å har vært på besøk hos min tante som bor ca. 400m i luftlinje fra huset, og klikker i vinkel fordi han har hørt alt og trodde noen holdt på å bli drept. Jeg måtte tidlig i seng den kvelden:)

 

I allefall. Poenget var, at om du skal la aggresjonen din gå utover kontrollen, snu den for guds skyld på siden. Kontrollen fungerte til PSet kollapset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...