Gå til innhold

Advarsel på ps3 spakene!


Ferchie

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ofisilet ødelagt 2 stk ps3 spaker. Den første var i ren aggresjon fordi jeg tapte i COD4, og det var forsåvidt den andre også, men den bare kakket jeg en gang i gulvet, så knakk den i to.

Nå har jeg bare en spake igjen, og skla være mer forsiktig med den.

 

Så det jeg skal frem til: De nye sixaxis tåler MYE mindre enn de gode gamle spakene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Våre gode gamle dualshock til ps2 tålte i hvertfall helvetes mye juling før de ble vonde å bruke.

 

De tålte enormt mye før de gav seg helt ja. Vet en som ble så irritert da han spilte tekken med en annen kompis at han slengte kontrollen rett ned, men den spratt rett opp igjen og han tok imot den og fortsatte å spille.

Lenke til kommentar
Våre gode gamle dualshock til ps2 tålte i hvertfall helvetes mye juling før de ble vonde å bruke.

 

De tålte enormt mye før de gav seg helt ja. Vet en som ble så irritert da han spilte tekken med en annen kompis at han slengte kontrollen rett ned, men den spratt rett opp igjen og han tok imot den og fortsatte å spille.

LOL! Kødder du? Den hørtes epic ut!

Lenke til kommentar
Har merket at de nye kontrollen er litt billig plast, men fikk dualshocks i posten igår og de er solide som de gode gamle dualshock 2, ikke noe billig plast drit og endelig litt ordentlig vekt!

Har de tilt også? Kan du evt. gi meg link til dem? Tror jeg må invistere i dem..

 

 

 

Forresten: Skal legge ut bilder av de ødelagte kontrollene fortest mulig. Må ladde kameraet, og så øegge de inn på ps3, for så å øaste de opp derifra (har ikke kortleser på PC-en)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...