Gå til innhold

Årets verste sang?


filmgal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Timbaland - Apologize (feat. One Republic)

 

HATER den sangen! Noe av det fæleste jeg har hørt i år...!

Kan ikke skjønne at noen kan like\digge den sangen!...

Jeg syns nå det er en fantastisk fin sang. Og det samme synes jeg om Umbrella, selv om jeg er litt lei den. Litt slitsomt arrangement kanskje, men jeg liker melodien, sikker på at den hadde vært fin akkustisk.

Lenke til kommentar
Stemmer på Linni Meister - Survivor.

Jeg hadde ikke fått sangen med meg, til nå. Jeg hørte på den en gang, og jeg vil ha hørselen min tilbake. Det der var fælt, et heliummareritt med rette ord. Jeg tror jeg sto og gapte en god stund etter den sangen. Faen det der var ille. Årets verste sang for min del.

 

Noen som husker hva den sangen som går på radio heter?

 

Den går noe i denne duren:

"I got it from my mama, i got it from my mama"

 

Den sangen er bare irriterende...

Lenke til kommentar
Timbaland - Apologize (feat. One Republic)

 

HATER den sangen! Noe av det fæleste jeg har hørt i år...!

Kan ikke skjønne at noen kan like\digge den sangen!...

Jeg syns nå det er en fantastisk fin sang. Og det samme synes jeg om Umbrella, selv om jeg er litt lei den. Litt slitsomt arrangement kanskje, men jeg liker melodien, sikker på at den hadde vært fin akkustisk.

 

NOES! Den er ikke fin! Irriterende og fæl... Ugh...!

Min mening ihvertfal...

Lenke til kommentar

Årets verste er definitivt:

 

Det meste fra Cascada.

Han der eurovision pedoen som synger om 13 år gamle jenter.

Rihanna - Umbrella og Shut up and drive, eller hva den nå heter.

Linni Meister - Survivor.

Alt fra September og slikt svenske-kvekk.

Og den der Will I.Am sangen. Husker ikke hva den het, men den var i allefall fryktelig teit,

Og alskens elendige remixer.

Lenke til kommentar

Mitt forslag er Tarja med Poison. http://youtube.com/watch?v=f81KOtgZ8c8&feature=related

 

Jeg er stor fan av Nightwish og liker solo-albumet til Tarja, men da jeg hørte henne sette i gang med en cover-versjon av Alice Coopers "Poison" holdt jeg på å bryte sammen i stille gråt. ;)

 

Men jeg er enig. Inga From Sweden er en god grunn til å ikke gå inn i union med Sverige igjen. Ever. Jeg skjemmes på vegne av svenskene. :D

 

Edit: Sjekka Linni Meister på YouTube, så jeg tror jeg går og kjører en drill så langt inn i ørene som den går og enda litt videre for å prøve å glemme "musikken". Dette var jævlig!

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Umbrella er for meg en soleklar vinner. Det er kanskje ikke årets dårligste låt, men det er den som har plaget meg desidert mest pga dens usaklige popularitet. Klikker i vater hver gang jeg hører Umbrella.. ellah.... ellah... eh... eh. Høres ut som hun har satt noe fast i halsen hun prøver å hoste opp. Har stor tro på at menneskeheten ikke klarer å lage en verre låt i 2008.

 

Godt nyttår!

Endret av Turgon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...