Gå til innhold

Årets verste sang?


filmgal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alexandru Bognibov - I Love the Girls havner på førsteplass hos meg. Lenke.

 

Teksten:

 

I love the girls

 

I love the girls of thirteen years old

Thirteen years old and nothing else, me baby

I love the girls of thirteen years old

Thirteen years old and nothing else, me baby

All they have got is a boy like me

All they have got is a boy like me

 

They put their arms around me and I'm going down down

Now I say they want that now I know they like that

All that I can feel their body set me free

All I understand my dreams will never end

I'm everlasting [evt. 'everlusting'?] boy everlasting boy

Endret av Computerwelt
Lenke til kommentar
Alexandru Bognibov - I Love the Girls havner på førsteplass hos meg. Lenke.

 

Teksten:

 

I love the girls

 

I love the girls of thirteen years old

Thirteen years old and nothing else, me baby

I love the girls of thirteen years old

Thirteen years old and nothing else, me baby

All they have got is a boy like me

All they have got is a boy like me

 

They put their arms around me and I'm going down down

Now I say they want that now I know they like that

All that I can feel their body set me free

All I understand my dreams will never end

I'm everlasting [evt. 'everlusting'?] boy everlasting boy

Pedobear.png

Er forresten enig med at Linni Meisters "Survivor" er årets verste. Det at den bare var laget for å promotere robinson er irrelevant, sangstemmen hennes er grufull!

Lenke til kommentar

Må nevne to låter:

 

Umberella-ella-ella-eh-eh-eh........At det er MULIG å få en låt spilt så mye, med så lite faktisk tekst. Hallo...ella? eh? Jeg virkelig hater den. Har gjort det helt siden starten. Den er elendig. Lite fengende, null kul melodi eller rytme, verdens dårligste tekst(virker som de måtte spare på ordene, så de bare fant opp sine egne liksom-ord som passet til Umberella)og ja..i det heletatt. Rihanna, jeg er skuffet over deg.

 

Fuck deg. Noe så teit. Sangen er skikkelig stygg, teksten er dårlig, og på toppen av det hele: fuck deg? Snakk om dårlig norsk a. Og rimingen blir litt sånn "deg og meg, på livets landevei, jeg elsker deg, trallalei."

 

Sånn, da har jeg endelig fått min utblåsning om årets to dårligste/verste låter(som har fått ufortjent mye spilletid på radio. Flaut er det!)

Lenke til kommentar
Umberella-ella-ella-eh-eh-eh........At det er MULIG å få en låt spilt så mye, med så lite faktisk tekst. Hallo...ella? eh? Jeg virkelig hater den. Har gjort det helt siden starten. Den er elendig. Lite fengende, null kul melodi eller rytme, verdens dårligste tekst(virker som de måtte spare på ordene, så de bare fant opp sine egne liksom-ord som passet til Umberella)og ja..i det heletatt. Rihanna, jeg er skuffet over deg.

Tekst er noe jeg ikke legger stor vekt på. Det viktigste for meg er fremføringen, musikken i lyrikken. Fantastisk låt som ved flere anledninger har gått opptil 10 ganger på rad hos meg. Überfengende, kul melodi og rytme, og teksten stiller jeg meg likegyldig til, som sagt. Rihanna, jeg er imponert over deg, du har lagd en av årets beste poplåter! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke fatte hvordan noen kan påstå at Rihanna - Umbrella er årets verste sang. Det er jo en av årets beste poplåter, sammen med Britney Spears - Gimme More. Sjekk last.fm-en min for hvor mange ganger jeg har spilt av Umbrella ;)

 

Jeg synes "Umbrella" er grusom, Jay-Z's del i den er noe det dårligste han noensinne har gjort :thumbdown:. Men det finnes my verre låter "Inga", "Crank That", "My Boobs", og "Den Låta" er nokså forferdelige for å sitere den siste låta "dette her er den låta som jentene blir kåt av" yeah right :ermm:. Men Young Ralph tar likevel kaka:

 

Se filmen hos Youtube

 

Congrats on fucking up! :roll:

Lenke til kommentar

Noen som har ett annet sted man kan se Alexandru Bognibov - I Love the Girls?

 

Har blitt fjerna fra siden nå, og er litt keen på å høre en sang med så ille lyrics ^^

 

Fant en ->:)<-

 

Det her må jo være årets værste - Ellers så er vel kanskje

den værste jeg har hørt i løpet av året :) Endret av Rhythm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...