Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Blir mobbet på skolen


Anbefalte innlegg

Hver eneste dag er det en fyr i klassen min som driver å mobber meg. Han slår meg legger meg i bakken og gjør alt han kan får å plage meg. Jeg hater han virkelig og begynner å bli veldig lei av dette. Jeg har sagt det til læreren min en gang, men hun sa bare at hun skulle snakke med han, men han har ikke sluttet. Han holder på bare når det ikke er lærere til stede. I dag etter gymmen, begynte han å slå meg og piske meg med håndduken sin. Jeg ba han slutte mange gang, men han vil ikke høre. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, og har ikke noe lyst å gå på skolen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vell, Kanskje du fortjente det?

Jeg har aldri gjort han noe. Jeg spurte han hvorfor han holder på sånn. Da svarte han "Fordi det er morsomt."

 

Lærere er bare jævler. du må si fra til rektor eller assisterende rektor eller sosiallærer. Når begynte det?

Det er holdt på ca. 2 måneder.

Lenke til kommentar
Vell, Kanskje du fortjente det?

Jeg har aldri gjort han noe. Jeg spurte han hvorfor han holder på sånn. Da svarte han "Fordi det er morsomt."

 

Lærere er bare jævler. du må si fra til rektor eller assisterende rektor eller sosiallærer. Når begynte det?

Det er holdt på ca. 2 måneder.

Da liker han kanksje hvordan du reagerer. Jeg pleier å slå de som plager meg hardt i skulderen eller låret (av de som går i klassen, ingen andre som plager meg)

Lenke til kommentar

Har opplevd dette selv, og det eneste som hjelper er å gjøre noe med det selv.

 

Finn ut hvor han bor og gå hjem til ham en kveld og ta det opp med ham. Som regel har slike mennesker andre problemer som de lar gå ut over sine omgivelser for og å hevne seg der de tør og helst med noen som ikke tar igjen.

 

Eksploderte fullstendig etter en stund jeg og drepte nesten drittsekken, men har aldri blitt mobbet igjen hverken av han eller andre senere. Tror det er viktig at du ordner opp i det dette selv, hvis ikke blir det bare værre...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Kjipt. Har du andre venner som backer deg? Finnes nok mange løsninger på dette. Én er å heve seg over det, og satse på at det går over. Du kan også slå tilbake, gjør dette isåfall på en litt taktisk måte... er det mange folk rundt, vil han bli nødt til å ta hardere igjen, så ender det med slosskamp. Konfronterer du han når han er alene, vil du kanskje få mer ut av det. Hva med å ta en prat med foreldrene hans? Blir kanksje litt rart..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...