Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Blir mobbet på skolen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fortell litt om han som mobber deg her så skal jeg jeg se om jeg kommer med noen gode forslag til å drite han ut foran mange :)

 

-Kvisetryne

-Bleikfis

 

Noe mer?

Pizzatryne?

 

Eller noe annet viktig fra folk som virkelig bryr seg... Pizzatryne er bra da :) Intelligent og ikke minst omtenksomt... Skulle ønske alle så mulighetene i det ;)

Lenke til kommentar

Akkurat sånn som situasjonen din er nå, lar du han leke og herje med deg . Han eier deg fordi du ikke gjør noe! Du må sette deg i respekt til han , enten ved og bruke venner som er sterke eller noen som er litt gamlere en deg selv til og bare snakke til han. Hører han ikke da fortjener han virkelig en neve i trynet.

 

Husker jeg selv brukte kompiser i 2 - 3 trinn over meg for og få tosker som plaget meg til og kapitulere :)

 

Jeg kjente også en kul fyr på ungdomskolen , han stilte alltid opp vist jeg havnet i bråk med 1 spesiell person :D

 

Den spesielle personen skulle plage alle som var mindre en seg og han var 3 år eldre en meg den tiden. Så jeg fikk bare en som var 3 år gamlere en han igjen til og ta tosken i en grøft etter skoletid .

 

hehee, dette var artig og tenke tilbake på :)

Lenke til kommentar

Mange gode svar her, og du har mange muligheter.

 

- Grisebanke ham hver gang han plager deg eller én gang. Kraftig. Han kan bli redd, men også få flere folk til å ta igjen på deg, som du sier.

 

- Drite han ut verbalt. Setningen med å slå til kvisene hans var jævlig bra :wee:

Men dette spørs på hvordan du gjør det ofc, hvis du er dritredd og sier et i en nervøs pipestemme f.eks, kan du lett ende opp med å drite deg selv ut.

 

- Kontakte inspektør/rektor/lærere du vet bryr seg. Selv om samtlige gir faen, skjer det alltid noe. De ringer ofte hjem til foreldre, og BAM, han har store problemer. Det beste som kan skje er at de blir satt over i en spesialklasse hvis de oppfører seg generelt ille, ergo vekk fra deg, slik at du får være i fred.

 

Btw, jeg tror mange her som gir deg tilbakemelding har gått gjennom denne dritten før, inkludert meg. Tror jeg var samme alder som deg og gikk i 8./9. , husker ikke helt. Anyways, det var det samme jævla problembarnet som gikk etter meg hver jævla dag. Han lekte tøff (også en av de folka som synes det er jævlig fett å få lavest mulig karakter på en prøve), angrep meg og venna mine fysisk og psykisk osv., men mest meg. Jeg hadde aldri gjort noe mot ham engang, så jeg forsto ikke hvorfor han oppførte seg sånn. Uansett, denne fyren var ikke så sterk som han så ut til. Vi kom i slåsskamp flere ganger, og jeg grisa han hver gang. Da slutta han å plage meg i noen dager eller en uke eller to, og fortsatte igjen etterpå. Han plagde meg, angrep meg, jeg tok igjen, han ble redd/holdt seg borte, men starta igjen likevel. Selv om jeg ikke engang sa et ord til/om ham eller gjorde noe de få dagene han holdt seg borte. Slik gikk sirkelen, og det var faen ikke gøy.

 

Etter ca. et halvt år med dette hadde han blitt politianmeldt av skolen flere ganger for å ha slått til meg, tapt i hver slåsskamp han yppa seg til, og alle var lei av ham. Han ble satt over til en "spesialklasse", og hørte ikke mer fra han igjen. Mitt råd er at du ikke skal la ham fortsette med å kødde med deg, fordi det blir bare større og større problemer for deg. Jeg sier ikke at du skal banke han uoppfordret, men hvis han angriper deg. At han hakker på deg for selvtillit og for å ha det moro kan du ikke akseptere. Det holder ikke med en sleip kommentar til ham for å få han til å slutte å mobbe deg, selv om det kan drite han ut på stedet. Prøv å ordne det med å snakke med ansatte på skolen, som igjen kontakter foreldrene hans, og ta igjen verbalt for hver ting han gjør hvis han tar seg nær av det. Hvis han ypper til slagsmål: grisebank ham, og grisebank ham hardt, slik at han lærer. Thank you. :p

Lenke til kommentar

Høres ut som en fyr som pleide å mobbe meg og kameratene mine, Han var liksom "venn" med meg da. Men når han var med kameratene sine så begynte han å mobbe meg, og gjøre alt for å irritere dritten ut av meg. Dette pågikk i 3-4 år. Snakket med læreren og alt mulig for å få slutt på det. Jeg foreslår at du banker dritten ut av han, jeg ANGRER for at jeg ikke gjorde det, selv om jeg kunne. Slike folk fortjener det. Dette tok ikke slutt før han sluttet på skolen min. Hvis du ikke har opplevd det, så vet du ikke hvor vanskelig det er å få sånne folk vekk.

Han gjorde nesten alt du nevte i første posten. La meg ned, krølla håndkle og piska meg i gymmen, osv. Høres nesten ut som det er den samme fyren.

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar

De som mobber kan ikke no for det, vi er alle mennesker. De som mobber får skyldfølelse når de blir eldre, men først da.

 

Den jeg syns du skal gjøre, er neste gang han mobber deg, tar du deg en prat med han, så sier du: Hvis du ikke slutter å plage meg, kommer jeg på skolen i morgen med et balltre.

 

Fortsetter han å plage deg, kommer du neste dag med balltre, så slår du han med balltreet en gang i hodet, etterpå sikt på mage, rygg, legg, armer hender, ikke slå i hodet flere ganger, det er farlig. Prøv å ikke bli oppdaga av no voksne.

 

Ekstremt? Hva kan jeg si, hater mobbere, jeg har gjort dette selv en gang, og det funka.

Lenke til kommentar
De som mobber kan ikke no for det, vi er alle mennesker. De som mobber får skyldfølelse når de blir eldre, men først da.

 

Den jeg syns du skal gjøre, er neste gang han mobber deg, tar du deg en prat med han, så sier du: Hvis du ikke slutter å plage meg, kommer jeg på skolen i morgen med et balltre.

 

Fortsetter han å plage deg, kommer du neste dag med balltre, så slår du han med balltreet en gang i hodet, etterpå sikt på mage, rygg, legg, armer hender, ikke slå i hodet flere ganger, det er farlig. Prøv å ikke bli oppdaga av no voksne.

 

Ekstremt? Hva kan jeg si, hater mobbere, jeg har gjort dette selv en gang, og det funka.

O.o

Lenke til kommentar
Dersom han ikke er så smart, forsøk å ta igjen verbalt. Si du skulle gjerne slått tilbake, men vil ikke ha kvisene hans smurt over knokene.
Ja, leste det i en annen tråd på et eller annet forum

Hvis han sier noe til deg, så svarer du på det bare at det går utover han

 

Det hadde visst hjulpet han eller hun som hadde prata om det tror jeg

 

F. eks sier han andre "hvorfor er du så homsete?"

og så svarer du "fordi jeg prøver å være som deg"

 

Ok...sorry, men det eksempelet var dårlig, men håper du skjønner hva jeg mener

Men det kan han går løs på deg og, jeg vet ikke..har ikke prøvd selv, bare leste et sted at det funka for en annen person som ble mobbet før

Lenke til kommentar
De som mobber kan ikke no for det, vi er alle mennesker. De som mobber får skyldfølelse når de blir eldre, men først da.

 

Den jeg syns du skal gjøre, er neste gang han mobber deg, tar du deg en prat med han, så sier du: Hvis du ikke slutter å plage meg, kommer jeg på skolen i morgen med et balltre.

 

Fortsetter han å plage deg, kommer du neste dag med balltre, så slår du han med balltreet en gang i hodet, etterpå sikt på mage, rygg, legg, armer hender, ikke slå i hodet flere ganger, det er farlig. Prøv å ikke bli oppdaga av no voksne.

 

Ekstremt? Hva kan jeg si, hater mobbere, jeg har gjort dette selv en gang, og det funka.

 

Haha :!: .. det er farlig indeed :p

 

Men kan ikke noe for det? Selvfølgelig kan de det..

 

Btw du glemte ballene.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dersom han ikke er så smart, forsøk å ta igjen verbalt. Si du skulle gjerne slått tilbake, men vil ikke ha kvisene hans smurt over knokene.
Ja, leste det i en annen tråd på et eller annet forum

Hvis han sier noe til deg, så svarer du på det bare at det går utover han

 

Det hadde visst hjulpet han eller hun som hadde prata om det tror jeg

 

F. eks sier han andre "hvorfor er du så homsete?"

og så svarer du "fordi jeg prøver å være som deg"

 

Ok...sorry, men det eksempelet var dårlig, men håper du skjønner hva jeg mener

Men det kan han går løs på deg og, jeg vet ikke..har ikke prøvd selv, bare leste et sted at det funka for en annen person som ble mobbet før

 

Leste noe slikt på et forum jeg også.. bortsett fra at det var på engelsk. Det gikk noe som det her:

" - Hey you prick did your mum have it good last nite???

- Yes, in fact she did. You see, my father is actually able to satisfy a woman, unlike that dick-limped piece of shit you call a father"

Endret av ExiliuM
Lenke til kommentar

Det er noen klassiske tegn som går igjen hos barn /ungdom som gjør slikt mot andre. En ting er at de ikke kan ha det noe greit hjemme. Det kan være vold, alkoholisme, narkotika , overgrep , krangling og uenigheter , som gjør at personen sklir ut blandt andre barn/ungdommer både i fritid og på skole. Det klikker rett og slett

 

Jeg quoter litt fra wiki:

 

DSM III-R criteria

 

Sadistic personality disorder is a pervasive pattern of cruel, demeaning, and aggressive behavior, beginning by early adulthood, as indicated by the repeated occurrence of at least four of the following:

Has used physical cruelty or violence for the purpose of establishing dominance in a relationship (not merely to achieve some noninterpersonal goal, such as striking someone in order to rob him or her)

Humiliates or demeans people in the presence of others

Has treated or disciplined someone under his or her control unusually harshly.

Is amused by, or takes pleasure in, the psychological or physical suffering of others (including animals)

Has lied for the purpose of harming or inflicting pain on others (not merely to achieve some other goal)

Gets other people to do what he or she wants by frightening them (through intimidation or even terror)

Restricts the autonomy of people with whom he or she has a close relationship, e.g., will not let spouse leave the house unaccompanied or permit teenage daughter to attend social functions

Is fascinated by violence, weapons, injury, or torture

 

The behavior has not been directed toward only one person (e.g., spouse, one child) and has not been solely for the purpose of sexual arousal (as in sexual sadism).

 

Det i fet skrift mener jeg eksisterer bland veldig mange som har mobbet og mobber. Ikke alle tegn stemmer , men veldig mye

 

Plage andre psykisk og fysisk(slå , piske med hånduk, sparke og skalle som igjen fører til psykisk sammenbrudd fks)

 

Gjør offeret flau og nedverdiget i en hver tjangs eller situasjon som dukker opp.

 

Lyve og gå bak ryggen(utfrysning) sammen med flere for og psyke ut offeret

 

Får med andre på laget for og banke opp mobbe eller slå, som igjen brukes sammen med det og lyve og gå bak ryggen

Lenke til kommentar

Ser det er kommet veldig mange poster her. Kunne ikke skrive mer i går for mutter'n knabba strømforsyninga..

 

Men men. I dag på skolen så har han ikke gjort meg noe særlig. Han tok tak i meg og prøvde å få meg i bakken uten å lykkes. Senere prøvde han å krøke meg på isen men kalrte ikke det heller. Og han der kompisen hans jeg fortalte om her tidligere, har hjulpet meg mye i dag. Godt å vite at det er noen som har litt medfølelse her.

 

Men det å drite han ut verbalt høres morsomt ut. Selv er jeg ikke så god til komme på ting å si så her er litt mer informasjon om fyren hvis det trengs.

 

Han er veldig opptatt av håret sitt. Bruker My hårgelé og har alltid en kvalm sleik. Han har svart halvlangt håt.

Jævlig hårete.. På bein, hender under armene som bare det og til og med på magen..

Også dritmange kviser på ryggen/bak skuldrene.

Røyker, snuser, har drukket alkohol.

Bruker alltid en lue eller hette.

Dårlig ånde som faen.

Bruker alltid silke-boksere hvis dere vet hva det er..Mens alle andre guttene bruker sånn Björn Borg osv.

Er alltid ute etter å plaga en eller annen, men det er meg det går mest ut over.

 

Får håpe det er nok til et par setninger ;) Takk for mye hjelp her.

 

Pizzatryne og majonesfabrikk likte jeg godt :)

Endret av Monki
Lenke til kommentar
Fortell litt om han som mobber deg her så skal jeg jeg se om jeg kommer med noen gode forslag til å drite han ut foran mange :)

 

-Kvisetryne

-Bleikfis

 

Noe mer?

Pizzatryne?

 

Eller noe annet viktig fra folk som virkelig bryr seg... Pizzatryne er bra da :) Intelligent og ikke minst omtenksomt... Skulle ønske alle så mulighetene i det ;)

haha, pizzatryne? elendig, hvis du sier det til han duden, håper jeg de ler av deg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...