Wickedlike Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Mister man alle biler og alt man har gjort hvis man updater ? Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Mister man alle biler og alt man har gjort hvis man updater ? Nei, du mister bare alle pokalene på løpene du har kjørt, men beholder S-løpene hvis du har fått frem denne. Alle instillinger blir nullstilt. Du beholder crediten du har opparbeidet og bilene. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Denna pokkers updaten failer jo hele tia =( Fant ut at den som regel kommer lengre når man updater på vei inn i spiller, en det den gjøre ved å update inne i spiller, men alikeveld da... huff... nesten værre en Battlefield patchene =D Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Mister vi C, B og A eventsene når man oppdaterer? Seriøst? Kjipe greier. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 du bruker vel kanskje halvannen time eller noe på å kjøre de løpene om igjenn.. litt ulemper må jo dere som var tidlig ute og kjøpte i japanstore regne med Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 motorlydane er ikkje mykje bedre... blir lett knust av forza2 sine motorlyder.. lett knust? neppe! har du noen gang hørt noen av bilene på spillet i virkeligheten...?kjøp deg en hdmi receiver og booost opp volumet, da skal jeg love deg at du hører lyden ordentlig! du kan ikke høre det ordentlig med tv lyden.... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 motorlydane er ikkje mykje bedre... blir lett knust av forza2 sine motorlyder.. lett knust? neppe! har du noen gang hørt noen av bilene på spillet i virkeligheten...?kjøp deg en hdmi receiver og booost opp volumet, da skal jeg love deg at du hører lyden ordentlig! du kan ikke høre det ordentlig med tv lyden.... jeg har hørt mange av de bilene live , og jo, en del av lydene blir eid av forza 2! men gt5 er fortsatt ett griserått spill! Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 du bruker vel kanskje halvannen time eller noe på å kjøre de løpene om igjenn.. litt ulemper må jo dere som var tidlig ute og kjøpte i japanstore regne med Jeg kjøpte ikke fra japanstore, men i butikken for noen dager siden. Jeg orket ikke ta oppdateringen siden jeg fikk error hele tiden (er ikke blitt noe bedre). Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Vel, det er bare å fortsette å prøve. Den kommer ned etterhvert. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Eureka! Endelig klare jeg S-10! Da var det bare en igjen - den med Mine's Skyline. Satser på å ha F2007 i kveld :!: Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Eureka! Endelig klare jeg S-10! Da var det bare en igjen - den med Mine's Skyline. Satser på å ha F2007 i kveld :!: Å tjene 2 mill på den raskeste måten tar nesten 5 timer. Så hvis ikke du har spart opp endel allerede har du en jobb å gjøre.... Kjøre feilfritt i 5 timer er en skikkelig jobb....hehe Endret 2. april 2008 av Totte- Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Eureka! Endelig klare jeg S-10! Da var det bare en igjen - den med Mine's Skyline. Satser på å ha F2007 i kveld :!: Å tjene 2 mill på den raskeste måten tar nesten 5 timer. Så hvis ikke du har spart opp endel allerede har du en jobb å gjøre.... Kjøre feilfritt i 5 timer er en skikkelig jobb....hehe Hvilket løp var best å skaffe penger på igjen? Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Eureka! Endelig klare jeg S-10! Da var det bare en igjen - den med Mine's Skyline. Satser på å ha F2007 i kveld :!: Å tjene 2 mill på den raskeste måten tar nesten 5 timer. Så hvis ikke du har spart opp endel allerede har du en jobb å gjøre.... Kjøre feilfritt i 5 timer er en skikkelig jobb....hehe Hvilket løp var best å skaffe penger på igjen? S-9 er den beste til og tjene mye penger fort. 32,500 for 4 min ca. :-) Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Jeg mistet ingen av pokalene på ABC når jeg oppdaterte =) Alt var som vanlig. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 du bruker vel kanskje halvannen time eller noe på å kjøre de løpene om igjenn.. litt ulemper må jo dere som var tidlig ute og kjøpte i japanstore regne med Jeg kjøpte ikke fra japanstore, men i butikken for noen dager siden. Jeg orket ikke ta oppdateringen siden jeg fikk error hele tiden (er ikke blitt noe bedre). Fant ut at det er bedre "success rate" påoppdateringen hvis man tar den på vei inn i spillet og ikke inne i spillet, hvis den failer gå ut og inn i spillet Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 du bruker vel kanskje halvannen time eller noe på å kjøre de løpene om igjenn.. litt ulemper må jo dere som var tidlig ute og kjøpte i japanstore regne med Jeg kjøpte ikke fra japanstore, men i butikken for noen dager siden. Jeg orket ikke ta oppdateringen siden jeg fikk error hele tiden (er ikke blitt noe bedre). Fant ut at det er bedre "success rate" påoppdateringen hvis man tar den på vei inn i spillet og ikke inne i spillet, hvis den failer gå ut og inn i spillet Kan det gjøres inne i spillet? Utenom den meldingen om at det er en oppdatering når man starter spillet? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 du bruker vel kanskje halvannen time eller noe på å kjøre de løpene om igjenn.. litt ulemper må jo dere som var tidlig ute og kjøpte i japanstore regne med Jeg kjøpte ikke fra japanstore, men i butikken for noen dager siden. Jeg orket ikke ta oppdateringen siden jeg fikk error hele tiden (er ikke blitt noe bedre). ah, trudde bare oppdateringen faila for folk som måtte laste fra servere i japan. Jeg kjøpte GT5 samme dagen det kom ut fra PSN store og oppdateringen gikk rett gjennom uten problemer i det hele tatt Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Det er bare å bruke Ethernet i stedet for WLAN, da funker oppdateringen på 1. eller 2. forsøk. - Kan noen komme med innstillingene man bruker på Amuse S2000 for å få den til å gå i 370? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Tja, så mye power som mulig, minst mulig downforce, lite camber og litt toe in vil kanskje gjøre det, men jeg tviler. Tror ikke du har langt nok rettstrekke til å klare det, hvertfall ikke uten slipstreaming. Topphastighet er veldig overvurdert uansett, da. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Ok, takk. Er ferdig med S-klasse skjønner du. Driver å grinder på Dyota banen. 32500 på 4.20 er ikke dårlig. Skulle vel ha F12007 i kveld da. Men hvilken bil er raskest? Nå bruker jeg som sagt Amuse S2000, og den får jeg opp i 330. Noen som går fortere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå