Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jorchi: Jeg får ikke forandret dekkene jeg...?? Må kjøre med R3 bak og fremme, og slik har det vært i alle cupene :hmm:

 

Edit: Det var visst S3 som er på begge ja! :) Opplever dere andre også at bilene nærmest gjør alt for å sabbotere løpet ditt, eller er det bare meg de misliker?? :p

 

 

Dere med G25: Reagerer bilen med en gang du rører rattet? Testet rattet og hjulet mitt på pcen og jeg må svinge ganske mye før bilen reagerer. Umulig å styre.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Oversikt over de forskjellige bilene du trenger til de forskjellige løpene.

 

C-1: Any

C-2: Suzuki Cappuchino '95, Daihatsu Coven(?) Active top '02, Daihatsy OFC-1 '07

C-3: Suzuki swiftsports '07

C-4: Any

C-5: 147 TI 2.0 Alfa Romeo

C-6: Suzuki Cappuchino '95, Daihatsu Coven(?) Active top '02, Daihatsy OFC-1 '07

C-7: Any

C-8: Honda Integra Type R '04

 

B-1: Any

B-2: Honda Integra Type R '04, Atenza Sports '07, Volkswagen Golf GTI '01, 147 TI 2.0 Alfa Romeo, Suzuki Swiftsports '07

B-3: Audi TT 3.2 Quatro '07

B-4: Any

B-5: Lancer Evolution IX GSR '05

B-6: Honda Integra, Atenza Sports '07, Volkswagen Golf GTI '01, 147 TI 2.0 Alfa Romeo '06, Suzuki Swiftsports '07

B-7: Any

B-8: Audi R8 4.2 FSI R Tronic '07

 

A-1: Any

A-2: Lexus IS F'07, Skyline GT-R Vspec II Nur '02, Nissan Fairlady Version 5 '07, Skyline Sedan 350GT Type SP '06, Nissan Skyline Concept '07, Skyline 370GT TypeSP '07, Nissan GT-R Proto '05, Nissan GT-R '07, Honda Integra Type R '04, Acura NSX '91, Atenza Sports '07, Subaru Impreza WRX STI '07, Lancer Evolution IX GSR '05, Lancer Evolution X GSR P.P. '07, Suzuki Capuccino '95, Suzuki Swiftsports '07, Daihatsy Coven Activetop '02, Daihatsu OFC-1 '07

A-3: Skyline GT-R Bspec II Nur '02

A-4: Any

A-5: Acura NSX '91

A-6: Lexus IS F '07, Skyline GT-R Vspec II Nur '02, Nissan Fairlady Version S '07, Skyline Sedan 350GT TypeSP '06, Nissan Skyline Concept '07, Skyline 370GT TypeSP '07, Nissan GT-R Proto '05, Nissan GT-R '07, Honda Integra Type R '04, Acura NSX '91, Atenza Sports '07, Subaru Impreza WRX STI '07, Lancer Evolution IX GSR '05, Lancer Evolution X GSR P.P. '07, Suzuki Cappuccino '95, Suzuki Swiftsports '07, Daihatsy Coven Activetop '02, Daihatsu OFC-1 '07

A-7: Any

A-8: Nissan GT-R '07

 

Thats the class events. I'll do dealer events in a bit.

 

Kred til Kyoufu på Neogaf.

 

 

Lurer på kvifor eg ikkje får kjøyre klasse B løp.

Får opp ein melding på kinesisk... eller japansk er det vel.

Må eg vinne eit eller anna løp først på klasse C eller?

Eg Golf bilen og ein Lexus bil... men eg har også 10.490.000 creditt på konto!

 

Kva bil skal eg kjøpe neste gang skal tru!

Kanskje eg først må vinne alle klasse C løpa før eg for gå over på klasse B og A ja!

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Jorchi: Jeg får ikke forandret dekkene jeg...?? Må kjøre med R3 bak og fremme, og slik har det vært i alle cupene :hmm:

 

Edit: Det var visst S3 som er på begge ja! :) Opplever dere andre også at bilene nærmest gjør alt for å sabbotere løpet ditt, eller er det bare meg de misliker?? :p

 

 

Dere med G25: Reagerer bilen med en gang du rører rattet? Testet rattet og hjulet mitt på pcen og jeg må svinge ganske mye før bilen reagerer. Umulig å styre.

 

Det er ulike innstillinger i alle spill (ihvertfall de fleste) på pc, så du må nok stille inn rattet ditt ;)

Lenke til kommentar
Jorchi: Jeg får ikke forandret dekkene jeg...?? Må kjøre med R3 bak og fremme, og slik har det vært i alle cupene :hmm:

 

Edit: Det var visst S3 som er på begge ja! :) Opplever dere andre også at bilene nærmest gjør alt for å sabbotere løpet ditt, eller er det bare meg de misliker?? :p

 

 

Dere med G25: Reagerer bilen med en gang du rører rattet? Testet rattet og hjulet mitt på pcen og jeg må svinge ganske mye før bilen reagerer. Umulig å styre.

 

Sorry jeg mente R3

Lenke til kommentar
Hvilken bil er egentlig raskest? 599?

 

Jeg prøver å finne ut det jeg og. Kjørte A-1 til jeg fikk råd til 599 i går.

Fra før har jeg R8 og Nissan GTR.

 

R8: Virker som den mest lettkjørte, spesielt på londonbanen kjennes det ut som den sittter litt bedre i svingene. Rask men har ikke så mye drag at den spinner ut. Det gjør den lett å kjøre fort med.

 

GTR: Virker litt tung å få med rundt svingene selv om den er velbalansert osv. Raskere, men sitter dårligere på veien en R8. Mulig også fordi den har veldig mye krefter. Blir fort litt hjulspinn/drifting.

 

599: Monstermotor og bakhjulsdrift.. Bilen er velbalansert, og føles relativt lett, men det er litt vanskelig å kontrollere bilen på grunn av mye krefter. Går svinfort, men er vanskelig å kjøre fort med. Blir fort mye drifting.

 

Jeg har mange biler, men disse er de eneste "superbilene". Lurer på å skaffe meg F430, tror den kan være bra.

 

Jeg er ingen ekstremt god spiller, så det kan hende andre har helt andre meninger om bilene.

Jeg kjører med gamepad.

Hadde vært fint med flere synspunkter her!

Lenke til kommentar
Hvis du kommer deg til C-cup først, så får han vel litt mer penger per runde enn på B-cupen, men men :p

 

Kunne noen sagt meg hvilke instillinger dere bruker på R8-en på "Mission-racet" i B-cupen? (Det siste løpet). Får det f**n ikke til, kommer 1-2 sek bak hele tiden.

 

Med gamepad slet jeg med det samme, med ett perfekt løp havnet jeg bare på 4 plass.

Med G25 rattet ledet jeg med 10 sekund tilslutt.

Sier hvor insane dette rattet er i forhold til gamepad.

Lenke til kommentar
Hvilken bil er egentlig raskest? 599?

 

Jeg prøver å finne ut det jeg og. Kjørte A-1 til jeg fikk råd til 599 i går.

Fra før har jeg R8 og Nissan GTR.

 

R8: Virker som den mest lettkjørte, spesielt på londonbanen kjennes det ut som den sittter litt bedre i svingene. Rask men har ikke så mye drag at den spinner ut. Det gjør den lett å kjøre fort med.

 

GTR: Virker litt tung å få med rundt svingene selv om den er velbalansert osv. Raskere, men sitter dårligere på veien en R8. Mulig også fordi den har veldig mye krefter. Blir fort litt hjulspinn/drifting.

 

599: Monstermotor og bakhjulsdrift.. Bilen er velbalansert, og føles relativt lett, men det er litt vanskelig å kontrollere bilen på grunn av mye krefter. Går svinfort, men er vanskelig å kjøre fort med. Blir fort mye drifting.

 

Jeg har mange biler, men disse er de eneste "superbilene". Lurer på å skaffe meg F430, tror den kan være bra.

 

Jeg er ingen ekstremt god spiller, så det kan hende andre har helt andre meninger om bilene.

Jeg kjører med gamepad.

Hadde vært fint med flere synspunkter her!

Mine meninger:

 

Audi R8: Lettkjørt og sitter bra på veien, men ganske treg akselerasjon og toppfart i forhold til Skylinenen og Ferrarien.

 

Ferrari F430: Enda mer lettkjørt enn R8-en, og en god del mer krefter. Klarer ikke å ta like raske svinger med denne som med GTR-en.

 

Skyline GTR: Monstermaskin med god akselerasjon og toppfart. Noen lunde lik Ferrarien her, men raske svinger synes jeg er mye enklere med GTR-en da den slipper lettere i svingene (tungerer i ræva). Så alt i alt synes jeg GTR er den beste bilen, men har enda ikke prøvd Ferrari 599, så den gleder jeg meg til (tror jeg).

 

 

Er foresten utrolig skuffet over salgsprisene på GT5!! Kjøpte Ferrari F430-en for 24 millioner, og fikk 6(!!!) millioner når jeg solgte den! Hva i alle dager?! Samme med de andre bilene. Så F430-en er et realt bomkjøp i mine øyne..

 

Hvis du kommer deg til C-cup først, så får han vel litt mer penger per runde enn på B-cupen, men men :p

 

Kunne noen sagt meg hvilke instillinger dere bruker på R8-en på "Mission-racet" i B-cupen? (Det siste løpet). Får det f**n ikke til, kommer 1-2 sek bak hele tiden.

 

Med gamepad slet jeg med det samme, med ett perfekt løp havnet jeg bare på 4 plass.

Med G25 rattet ledet jeg med 10 sekund tilslutt.

Sier hvor insane dette rattet er i forhold til gamepad.

Hmm, hmm.. Ser ut som jeg må skaffe meg G25 da! Hvis jeg finner det til 1500 er det kjøpt!

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Hvilken bil er egentlig raskest? 599?

 

Jeg prøver å finne ut det jeg og. Kjørte A-1 til jeg fikk råd til 599 i går.

Fra før har jeg R8 og Nissan GTR.

 

R8: Virker som den mest lettkjørte, spesielt på londonbanen kjennes det ut som den sittter litt bedre i svingene. Rask men har ikke så mye drag at den spinner ut. Det gjør den lett å kjøre fort med.

 

GTR: Virker litt tung å få med rundt svingene selv om den er velbalansert osv. Raskere, men sitter dårligere på veien en R8. Mulig også fordi den har veldig mye krefter. Blir fort litt hjulspinn/drifting.

 

599: Monstermotor og bakhjulsdrift.. Bilen er velbalansert, og føles relativt lett, men det er litt vanskelig å kontrollere bilen på grunn av mye krefter. Går svinfort, men er vanskelig å kjøre fort med. Blir fort mye drifting.

 

Jeg har mange biler, men disse er de eneste "superbilene". Lurer på å skaffe meg F430, tror den kan være bra.

 

Jeg er ingen ekstremt god spiller, så det kan hende andre har helt andre meninger om bilene.

Jeg kjører med gamepad.

Hadde vært fint med flere synspunkter her!

Kjøp deg F430 den er veldig rask og antageligvis lettere å kjøre enn 599'n. Kjører raskest med den på London, Daytona banen.

Har bare spilt 599'n på GT HD...merket at kreftene lett kunne ta overhånd der.

Lenke til kommentar
Hvilken bil er egentlig raskest? 599?

 

Jeg prøver å finne ut det jeg og. Kjørte A-1 til jeg fikk råd til 599 i går.

Fra før har jeg R8 og Nissan GTR.

 

R8: Virker som den mest lettkjørte, spesielt på londonbanen kjennes det ut som den sittter litt bedre i svingene. Rask men har ikke så mye drag at den spinner ut. Det gjør den lett å kjøre fort med.

 

GTR: Virker litt tung å få med rundt svingene selv om den er velbalansert osv. Raskere, men sitter dårligere på veien en R8. Mulig også fordi den har veldig mye krefter. Blir fort litt hjulspinn/drifting.

 

599: Monstermotor og bakhjulsdrift.. Bilen er velbalansert, og føles relativt lett, men det er litt vanskelig å kontrollere bilen på grunn av mye krefter. Går svinfort, men er vanskelig å kjøre fort med. Blir fort mye drifting.

 

Jeg har mange biler, men disse er de eneste "superbilene". Lurer på å skaffe meg F430, tror den kan være bra.

 

Jeg er ingen ekstremt god spiller, så det kan hende andre har helt andre meninger om bilene.

Jeg kjører med gamepad.

Hadde vært fint med flere synspunkter her!

Kjøp deg F430 den er veldig rask og antageligvis lettere å kjøre enn 599'n. Kjører raskest med den på London, Daytona banen.

Har bare spilt 599'n på GT HD...merket at kreftene lett kunne ta overhånd der.

Mens du er inne på det, hva er din "rekord" på London-banen med F430-en? :) Kjekt å ha noen andre å sammenligne med enn "botene" i spillet, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...