Gå til innhold

Kvalifikasjonsavstemming for Juleavatarkampen 2007!


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har overhodet ingen rett til å snoke i verken min eller Snorre sin konto.

Enda en løgner!

 

Det var ikke jeg som snoket i kontoen, jeg fikk oversendt en kopi av den rederlige Fredrik. Vi to er også kjent som de ubestikkelige. :)

 

Jeg stiller meg forøvrig utenforstående til disse påstander.

 

Og jeg som trodde vi bergensere skulle "holde sammen"!

Lenke til kommentar

Raknes og KVTL sine er vel de som skiller seg noenlunde ut i den første. Skarstad sin er jo et bra bilde fra en middelmådig film. Jeg får litt lyst til å være bad santa selv på julaften av å se på den. :)

 

Ellers er det jo veldig mye "lime på en nisselue" løsningen som er ute og går. Gjerne med et eller annet uskyldig og søtt dyr under. Slikt når ikke helt opp når det er så mange som har samme løsning.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Dere i gruppe 1 er for slemme mot hverandre. I gruppe 2 hjelper og støtter vi hverandre og jeg er helt sikker på at en fra gruppe 2 vinner i år :)

 

Jeg er forøvrig ikke blitt bløt, jeg bare venter litt før jeg lar blodet renne i gatene.

 

Om du stemmer på meg, stemmer du på selve kongen, avatarkongen. Herre over de to avatartrådene, samt gratisavatartråden, jeg er i tillegg forfatter av avatarhistorien og har åpnet avatarkonkurransen 2007, jeg har brukt flerfoldige timer (nåja, ikke egentlig så mange timer, men...) på å gjøre det til mer enn "Nominer her" og "Stem her"-tråder. Det er et kongerike hvor det syder over av avatarer. Dere kan spørre dere; hvor ville avatarene til deg selv og andre vært den dag i dag om avatartråden ikke var der for dere? Jeg taler og til dere som en vanlig bruker, se på moderatorene og administratorene, all den velstanden, likevel kriger de innad. VI, folket! VI må stå sammen, stem som en fornuftig bruker, stem meg, så vi får vist dem en gang for alle hvem som bestemmer her, vi brukere! Er dere med meg?! *krigsfanfare*

 

/valgtale end

Lenke til kommentar
Dere i gruppe 1 er for slemme mot hverandre. I gruppe 2 hjelper og støtter vi hverandre og jeg er helt sikker på at en fra gruppe 2 vinner i år :)

 

Jeg er forøvrig ikke blitt bløt, jeg bare venter litt før jeg lar blodet renne i gatene.

 

Om du stemmer på meg, stemmer du på selve kongen, avatarkongen. Herre over de to avatartrådene, samt gratisavatartråden, jeg er i tillegg forfatter av avatarhistorien og har åpnet avatarkonkurransen 2007, jeg har brukt flerfoldige timer (nåja, ikke egentlig så mange timer, men...) på å gjøre det til mer enn "Nominer her" og "Stem her"-tråder. Det er et kongerike hvor det syder over av avatarer. Dere kan spørre dere; hvor ville avatarene til deg selv og andre vært den dag i dag om avatartråden ikke var der for dere? Jeg taler og til dere som en vanlig bruker, se på moderatorene og administratorene, all den velstanden, likevel kriger de innad. VI, folket! VI må stå sammen, stem som en fornuftig bruker, stem meg, så vi får vist dem en gang for alle hvem som bestemmer her, vi brukere! Er dere med meg?! *krigsfanfare*

 

/valgtale end

 

Jeg trodde man skulle stemme på den avataren man likte best og ikke personen.....

 

Er det slik at man bør legge ut cv og slikt? :wee:

Lenke til kommentar

Bare så det er sagt. Jeg er ikke bestikkelig! Penger under bordet mottas ikke, til tross for at jeg kun er en fattig student. Motiver taler helt sikkert imot meg, men ikke la dere lure. Dotten prøver febrilsk å bevise sin uskyldighet ved å inkriminere andre i lovbrudd. Kun en ekte forbryter ville være så desperat etter å reise tvil om rederligheten til andre brukere. Mine ærede herrer og damer. Ikke la eder forlede av forbryterens forlokkende tale. Eder er bedre enn det!

Lenke til kommentar

Unnskyld. Det var meningen å komme frem til at vi skulle stå sammen og stemme på "Vi", "oss" i gruppe 2 av de vanlige brukerne. Grunnet veldig mye mas fra Snorre, Dotten og flere andre som hele tiden har mast om seg selv til meg på MSN i dag og hvorfor jeg bør stemme de, har jeg blitt uheldig påvirket, det var ikke intensjonen å skrive "meg", men "vi/oss". Men når det er sagt ser jeg ingen grunn til å endre det nå, gjort er gjort som en sier...

 

CV? Are you watchting my CV you sick supahman?!

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Dere i gruppe 1 er for slemme mot hverandre. I gruppe 2 hjelper og støtter vi hverandre og jeg er helt sikker på at en fra gruppe 2 vinner i år :)

 

Jeg er forøvrig ikke blitt bløt, jeg bare venter litt før jeg lar blodet renne i gatene.

 

Om du stemmer på meg, stemmer du på selve kongen, avatarkongen. Herre over de to avatartrådene, samt gratisavatartråden, jeg er i tillegg forfatter av avatarhistorien og har åpnet avatarkonkurransen 2007, jeg har brukt flerfoldige timer (nåja, ikke egentlig så mange timer, men...) på å gjøre det til mer enn "Nominer her" og "Stem her"-tråder. Det er et kongerike hvor det syder over av avatarer. Dere kan spørre dere; hvor ville avatarene til deg selv og andre vært den dag i dag om avatartråden ikke var der for dere? Jeg taler og til dere som en vanlig bruker, se på moderatorene og administratorene, all den velstanden, likevel kriger de innad. VI, folket! VI må stå sammen, stem som en fornuftig bruker, stem meg, så vi får vist dem en gang for alle hvem som bestemmer her, vi brukere! Er dere med meg?! *krigsfanfare*

 

/valgtale end

 

Er det bare jeg som ser det skjulte budskapet (eller linkene) i den valgtalen? :ph34r:

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...