Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skarstad, deg om det.

Jeg har 4-5 filmer med ham, og liker alle sammen godt.

Jeg ser frem til å sitte i senga mi med sjokoladeis mens maskaraen renner nedover kinnene mine og skaper sorte striper

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan si meg enig i at Pia kan ta repern. Det hadde ikke brydd meg mindre :p

Og kongefamilien også, når vi først er i gang.

Brad Renfro døde visst for rundt en uke siden.

Dævver som fluguer jo :(

Skrevet
Brad Renfro døde visst for rundt en uke siden.

Dævver som fluguer jo :(

Kanskje det er sant det de sier om kjendiser som dør i tre'ere?
Skrevet

Jeg syns Pia Haraldsen er noe av det mest irriterende på norsk TV, sammen med Linn Skåber, Petter Nome, gjengen fra Senkveld, NRK-humor (Eia, Antonsen, Thoresen etc), Fredrik Skavlan (takk noen høyt der oppe for at han ikke er på TV mer, dog arvtakeren hans er ikke det minste bedre ><), Ivar Dyrhoff og Dorthe hva hu nå enn heter, utgjør hu en gjeng med skremmende irriterende mennesker som gjør at jeg forlater rommet med en gang kommer på kopekassa foreldra mine er i zombie-mode foran hele fredags- og lørdagskvelden.

*nære intenst hat mot*

Skrevet
Jeg syns Pia Haraldsen er noe av det mest irriterende på norsk TV, sammen med Linn Skåber, Petter Nome, gjengen fra Senkveld, NRK-humor (Eia, Antonsen, Thoresen etc), Fredrik Skavlan (takk noen høyt der oppe for at han ikke er på TV mer, dog arvtakeren hans er ikke det minste bedre ><), Ivar Dyrhoff og Dorthe hva hu nå enn heter, utgjør hu en gjeng med skremmende irriterende mennesker som gjør at jeg forlater rommet med en gang kommer på kopekassa foreldra mine er i zombie-mode foran hele fredags- og lørdagskvelden.

*nære intenst hat mot*

Hva? Skåber, Eia, Antonsen? Blasfemi!

Skrevet
Underpants, i mine ører og øyne er de irriterende og kjedelige og jeg liker ikke humoren deres for fem flate øre.

Jeg respekterer det, men jeg er bare så glad for at Skåber tok over for hun Anne-Kath(elns). Jeg tror vi bare må være enige om å være uenige.

Skrevet (endret)

Heath ble funnet død i huset til mary-kate olsen. Sikkert hennes piller.. Lurer på hva han gjorde der..

Endret av mushi
Skrevet
Heath ble funnet død i huset til mary-kate olsen. Sikkert hennes piller.. Lurer på hva han gjorde der..

Massasjetime. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...