Kexxy er sexxy! Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 hmm... greier ikke å holde meg våken lengre.. *sovne* natta
mushi Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Syntes de var bra jeg, Astrid. Takk Er de eneste bildene jeg har redigert i noe annet enn paint Vurderer om jeg faktisk gidder å dra og kjøpe middag. Kan jo bare steke vafler lizm.
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Gode greier! *dra av Kexxy klærne og finne frem q-tips, spekter, blodprøvenåler og legesprit*
Sameboe Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Syntes de var bra jeg, Astrid. Takk Er de eneste bildene jeg har redigert i noe annet enn paint Vurderer om jeg faktisk gidder å dra og kjøpe middag. Kan jo bare steke vafler lizm. vafler er tingen vet du
chokke Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Du vet du får kjøpt tabletter som hjelper mot det? *titte på brettene man har liggende i skapet* Nei? Reseptfritt? Først må jeg kanskje finne ut hva det er i melka jeg reagerer på siden det har kommet nå nylig for fullt. Har alltid hatt en litt sart mage mot melk(eprodukter), men de to siste åra har jeg ikke kunnet spise is, drikke melk eller spise bearneise uten å sitte klistra på dassen , men er verdt det innimellom da. Eneste melka jeg får i meg er via litt ost, yoghurt og rømme (noe som ikke ser ut til å gi noe utslag... Rart) Til de som lurte.
mushi Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 vafler er tingen vet du Er bare i tvil om hva magen min synes om det
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Gode greier! *dra av Kexxy klærne og finne frem q-tips, spekter, blodprøvenåler og legesprit* ÆÆÆÆÆÆ! neeeiii
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg vil ha husdyr Du kan få eplefe gratis!
mushi Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg vil ha husdyr Katta mi er fødeklar hvis du vil ha en
chokke Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Vil helst ha en hund da, men ser ikke ut til at det blir akseptert mens jeg bor hjemme. Men savner å møte noen å komme hjem til å kose med og slippe alle bekymringer . Blir også et lite problem når jeg begynner å studere (en gang).
Den store P Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg kjeder meg også, ingen som vil leke med meg, er bare en jailbait fra saltrød som vil ut finne på noe meeeen... Ja, det kommer aldri til å ende bra uansett
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Okei, er det bare her forumet er litt tilbakestående? Oo EDIT: Huh, der ga det seg xD Endret 22. januar 2008 av Eplefe
BakerHansen Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Okei, er det bare her forumet er litt tilbakestående? OoEDIT: Huh, der ga det seg xD Blei sånn kantete og tardete her og nå nettop
chokke Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Det monger seg jo " IPS Driver Error There appears to be an error with the database. You can try to refresh the page by clicking here " Møkk.
Programvare Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Alt går forbanna tregt på diskusjon nå. Bruker rundt 10 minutt på å laste opp forsiden edit: Jeg får også en sånn ISP-error. Alle andre sider kommer raskt som vanlig edit 2: Brukte akkurat 5 minutter på å refreshe denne siden Endret 22. januar 2008 av Vintermåne
Anbefalte innlegg