Nie Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 ikke noe problem, jeg har fått inn en selvlysende 17 cm lang... du kan få større, men da får du ikke lys Lys er ett absolutt must da, så da får jeg bare klare meg. xD
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Lys er ett absolutt must da, så da får jeg bare klare meg. xD så da får du en versjon med: Chokke 2.0 tøs light 2.5 17 cm selvlysende penis og en blå boble var det noe mer?
chokke Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Chokke er bare litt, vel, tard inni den grønne bobla si. xD er ikke rart da... de grønne er jo utdaterte... har en moderne blå jeg Blå suger da. Vurderer å investere i en fin gul firkant
Nie Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 så da får du en versjon med: Chokke 2.0 tøs light 2.5 17 cm selvlysende penis og en blå boble var det noe mer? Høres bra ut. ^^ Kan han lage mat? x) Chokke er bare litt, vel, tard inni den grønne bobla si. xD er ikke rart da... de grønne er jo utdaterte... har en moderne blå jeg Blå suger da. Vurderer å investere i en fin gul firkant Glem det, så snart jeg har ducktapet deg sammen skal du oppdateres. =D
Demantios Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg digger karamellene til jobben. Tror dem egentlig er til kundene men kaffe og dem karamellene, nam
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Høres bra ut. ^^Kan han lage mat? x) standard eller gourmet?
Comma Chameleon Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Stopp tøsepenissnakket før vi blir låst her igjen
Nie Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Høres bra ut. ^^Kan han lage mat? x) standard eller gourmet? Helst begge deler. Også hadde det vært fint om han kunne brygge øl og slikt også. ^^
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Helst begge deler. Også hadde det vært fint om han kunne brygge øl og slikt også. ^^ men da legger jeg med mat 4.6 og øl 9.2 da burde alt være greit
Nie Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Flotte greier! =D Jeg vet ikke helt om alt er nødvendig å oppgradere da, han virker egentlig ganske oppdatert, sånn, allerede nå. xD
j-- Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Æsj. var dårlig på morran i dag, så droppa jobb. Plan: Steke pariserpizza og se ferdig Die Hard 3. Kanskje dra frem et Final Fantasy-spill igjen? btw, noen som har erfaring med å bestille fra Elfa? Pris på frakt? Tid på å sende en ordre?
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Flotte greier! =DJeg vet ikke helt om alt er nødvendig å oppgradere da, han virker egentlig ganske oppdatert, sånn, allerede nå. xD han må uansett monteres på nytt da... da er det like greit og oppdatere han... men øl 9.2 er utsolgt, så jeg slenger med øl&vin+ 9.3 isteden.. den har kjenskap til det meste av øl og vin, samt kunskap til og lage det og er uansett gratis for deg
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Æsj. var dårlig på morran i dag, så droppa jobb. Plan: Steke pariserpizza og se ferdig Die Hard 3. Kanskje dra frem et Final Fantasy-spill igjen? btw, noen som har erfaring med å bestille fra Elfa? Pris på frakt? Tid på å sende en ordre? Du mener elfa.se? isåfall kan jeg si at de er dyre på frakten, og at leveringstiden er normal, dog, det skal sies at kundeservice er eksemplarisk.
chokke Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Ikke glem 8.2 på spritmekking. Hender det blir for mye metanol og en litt rar bismak, men vi kaller det proteiner. Det man ikke vet har man ikke vondt av (Ikke at jeg skjønner hva de tallene skal bety da.)
Nie Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 han må uansett monteres på nytt da... da er det like greit og oppdatere han... men øl 9.2 er utsolgt, så jeg slenger med øl&vin+ 9.3 isteden.. den har kjenskap til det meste av øl og vin, samt kunskap til og lage det og er uansett gratis for deg Jeg skulle aldri ha plukka ham fra hverandre til å begynne med, altså. Men øl&vin høres bra ut. ^^ Og aaaaw. Ikke glem 8.2 på spritmekking. Hender det blir for mye metanol og en litt rar bismak, men vi kaller det proteiner. Det man ikke vet har man ikke vondt av (Ikke at jeg skjønner hva de tallene skal bety da.) Og 5.4 på drinkmixing! =D
Nie Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Hva er det dere babler om? Jeg skal sende Chokke til Espen for å oppdatere ham. ^^ Han blir så fancy atte! x)
Ferchie Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Noen her som vet hva adressen til utgående server til hotmail er? Prøver å sette opp mail på telefonen!
Anbefalte innlegg