kanin333 Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Hmm.. egentrening i gym resten av dagen. Jeg tuslet opp til IT og sitter her å loker nå. Heldig.. Jeg slutter om 20 minutter da.
Joakim Skurk Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Grattis med dagen som var, jeg var ikke på nett igår så jeg fikk ikke sakt det til deg XD Thnx! =D
Midnight_walker Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 LueDotten: Heldige jævel Du møtte Opeth og greier! Det er stas da.
MrBjoern Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Heldig.. Jeg slutter om 20 minutter da. Dust ass Vi får taco her etterpå da.
Sidious Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Åååh. Kjenner at tannlegeskrekken vokser. Skal trekke en visdomstann i underkjeven om en time.
kanin333 Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Vi får taco her etterpå da. Om nom. Jeg skal kjøpe kamera etterpå
b-real Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 edit: forresten, kvifor skifter b-real avatar så ofte for tida?Fordi jeg ser min avatar IRL hver eneste dag og litt variasjon har aldri drept noen? Hmm... Lurer på om jeg kan få utbetalt feriepengene mine nå, i og med at jeg ikke lenger jobber der. Det er litt lenge å vente til sommer'n Da må du isåfall betale skatt utav de pengene men du kan få de ut nå/neste lønning hvis du vil det ja.
Joakim Skurk Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 LueDotten: Heldige jævel Du møtte Opeth og greier! Det er stas da. Ganske fornøyd med den kvelden ja. Fikk først servert en helt fantastisk konsert, så møte gutta etterpå. Fantastisk! Var ikke på konsert du eller?
kanin333 Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Åååh. Kjenner at tannlegeskrekken vokser. Skal trekke en visdomstann i underkjeven om en time. Huff =/ Du får trøste deg med at det er bedre enn å trekke i overkjeven.
b-real Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Ganske fornøyd med den kvelden ja. Fikk først servert en helt fantastisk konsert, så møte gutta etterpå. Fantastisk! Var ikke på konsert du eller?Neh..Venom fikk billetten hans
Sidious Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Åååh. Kjenner at tannlegeskrekken vokser. Skal trekke en visdomstann i underkjeven om en time. Huff =/ Du får trøste deg med at det er bedre enn å trekke i overkjeven. Kødder du? Jeg har hørt det motsatte. Fikk fjerna en i overkjeven i vinter, og det gjorde egentlig ikke vondt i det hele tatt. Den som skal fjernes i underkjeven må dog klippes/kuttes i biter..yikes.
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Vi har egenttrening i gymen, men strekken jeg har bakpå venstre lår hindrer meg fra gym...
Joakim Skurk Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Ganske fornøyd med den kvelden ja. Fikk først servert en helt fantastisk konsert, så møte gutta etterpå. Fantastisk! Var ikke på konsert du eller?Neh..Venom fikk billetten hans Stakkars. Han gikk glipp av noe flott. Men det var jo gull for Venom. ^^
Midnight_walker Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Kunne ikke dra på konserten uansett, så... Hadde gleda meg sida jeg kjøpte billetten i Desember.
Shikaru Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 i dag er jeg veldig glad, og jeg er ikke helt sikker på hvorfor. skjedde sånn nå ca. hadde en rar drøm i natt da, hadde kommi til japan, også var kompisen min bytta ut med familien min. så jeg sa noe som" hva i?! hvor er Mathias?" ( kompisen min ). også skulle jeg på en liten butikk for å kjøpe meg noe mat, men det sa modern at vi ikke hadde tid til. vi måtte til et gigantisk kjøpesenter/matbutikk, der jeg "måtte" ha solbriller. men de kunne man bare kjøpe i 10pakk greie, og jeg ville jo ikke ha det tolk dette uten å si at jeg er gal =D
Midnight_walker Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 (endret) Haha! Har sånne "rare" drømmer fra tid til annen jeg og Blir alltid litt skuffa når jeg våkner hvis det er en bra drøm Endret 12. mars 2009 av midnight_walker
Ferchie Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Høres egentlig bare veldig random ut Shikaru! Ser ikke noe betydning i den drømmen.
Anbefalte innlegg