Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Jeg sitter nu på U skolen :p

Skrevet
edit: forresten, kvifor skifter b-real avatar så ofte for tida?
Fordi jeg ser min avatar IRL hver eneste dag og litt variasjon har aldri drept noen? :)

Hmm... Lurer på om jeg kan få utbetalt feriepengene mine nå, i og med at jeg ikke lenger jobber der. Det er litt lenge å vente til sommer'n :hmm:
Da må du isåfall betale skatt utav de pengene men du kan få de ut nå/neste lønning hvis du vil det ja.
Skrevet
LueDotten: Heldige jævel :D

Du møtte Opeth og greier! Det er stas da.

Ganske fornøyd med den kvelden ja. Fikk først servert en helt fantastisk konsert, så møte gutta etterpå. Fantastisk! Var ikke på konsert du eller?

Skrevet
Åååh. Kjenner at tannlegeskrekken vokser. Skal trekke en visdomstann i underkjeven om en time. :(

Huff =/ Du får trøste deg med at det er bedre enn å trekke i overkjeven.

Skrevet
Ganske fornøyd med den kvelden ja. Fikk først servert en helt fantastisk konsert, så møte gutta etterpå. Fantastisk! Var ikke på konsert du eller?
Neh..Venom fikk billetten hans :)
Skrevet
Åååh. Kjenner at tannlegeskrekken vokser. Skal trekke en visdomstann i underkjeven om en time. :(

Huff =/ Du får trøste deg med at det er bedre enn å trekke i overkjeven.

Kødder du? Jeg har hørt det motsatte. :) Fikk fjerna en i overkjeven i vinter, og det gjorde egentlig ikke vondt i det hele tatt. Den som skal fjernes i underkjeven må dog klippes/kuttes i biter..yikes.

Skrevet
Neh..Venom fikk billetten hans :)

Stakkars. Han gikk glipp av noe flott. Men det var jo gull for Venom. ^^

Skrevet

i dag er jeg veldig glad, og jeg er ikke helt sikker på hvorfor. skjedde sånn nå ca.

hadde en rar drøm i natt da, hadde kommi til japan, også var kompisen min bytta ut med familien min. så jeg sa noe som" hva i?! hvor er Mathias?" ( kompisen min ). også skulle jeg på en liten butikk for å kjøpe meg noe mat, men det sa modern at vi ikke hadde tid til. vi måtte til et gigantisk kjøpesenter/matbutikk, der jeg "måtte" ha solbriller. men de kunne man bare kjøpe i 10pakk greie, og jeg ville jo ikke ha det :p

tolk dette uten å si at jeg er gal =D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...