Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer på en ting. Hvorfor blir det så sykt mye is på innsiden av rutene på bilen, men ikke utenpå nå? Jævlig dritt å måtte sitte og skrape rutene inni bilen.

Har jeg aldri måtte gjort før :confused:

Skrevet
Jeg lurer på en ting. Hvorfor blir det så sykt mye is på innsiden av rutene på bilen, men ikke utenpå nå? Jævlig dritt å måtte sitte og skrape rutene inni bilen.

Fordi, når du sitter inni bilen og bilen er varm så kan lufta rundt holde på fuktighet (som blir tilført gjennom pusting og smelting av snø osv) og når du da forlater bilen og slår av motoren så vil lufta bli kaldere og evnen til å holde på vann bli mindre, som fører til kondens i bilen og lettest å se på vinduene :) .

Løsning: Ha en liten åpning i bilen :cool: .

Skrevet

Alternativ løsning: Bruk 1/2 min på å blåse ut fuktig luft før man setter ifra seg bilen.

Full guffe, 1, evt. 2 dører åpne. Blir mindre kondens av det, og kondensen flyttes bakover i bilen.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Ja det er et helvete når frontruta er full av is på innsiden. Men har stoffmatter, så er ikke så lett å bare tømme ut vannet som trekker seg. Får vel vurdere å kjøpe gummimatter tenker jeg.

Har forresten begynt å prøvd Rune Scape. Så mange som har snakka varmt om det, så da måtte en jo bare regge og teste. Har ikke gjort ferdig tutorialen engang enda men.

Skrevet
Ja det er et helvete når frontruta er full av is på innsiden. Men har stoffmatter, så er ikke så lett å bare tømme ut vannet som trekker seg. Får vel vurdere å kjøpe gummimatter tenker jeg.

Har forresten begynt å prøvd Rune Scape. Så mange som har snakka varmt om det, så da måtte en jo bare regge og teste. Har ikke gjort ferdig tutorialen engang enda men.

Rune Scape er tragisk Oo

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Kanskje. Tenkte nå i alle fall å gi det et lite forsøk først ;)

Skrevet
Kanskje. Tenkte nå i alle fall å gi det et lite forsøk først ;)

Da anbefaler jeg heller: Grenada Espada - Sword of the new world

Gratis med god grafikk, bedre enn 2D spillet Runescape Oo

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

2D du liksom. Heftig 3D grafikk her serru! :p

post-136301-1234257997_thumb.jpg

Men hovedsaken er det at jeg trenger et som kjører i nettleseren. Noe annet har jeg, lukk øynene dere som hater/misliker et visst MMORPG eller la være å vise,

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
wow til. ;)
Skrevet

Har jeg aldri måtte gjort før :confused:

..hjelper å være gammel nok til å ha/kjøre bil for å oppleve bilrelaterte ting.. :p

Programvare: Spray på den blåaktige sprayen de har på shell, heter noe sånn som "vindus- og ruterens", på innsiden, og tørk godt av. Da ligger det igjen en tynn film, og frosten setter seg ikke.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Ikke tørk med papir i alle fall. Da blir ruta på innsia full av frosne små papirdotter :p

Skrevet (endret)

Ja, sorry. Glemte viktig ting: Ta på denne sprayen når ruta er varm. Altså skrape/tine den som vanlig, og deretter spraye og tørke. Gjerne med papir ;)

Fint for å hindre dugg på resten av rutene og.

Endret av toth
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...