Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fyr den opp i timen. Eller er det for tidlig? :wee:

Litt tidlig, tror han er litt skjør enda.

Jeg tror du skal holde deg unna den samme f, det å miste foreldre er ikke noe man spøker med.

Skrevet
Faen ikke noen "God Morgen" nei. Dagen kan dra seg til helvette IMO! Jeg vil hjem til senga mi :cry:

Jo, det er det, men kvelden blir enda bedre. Jeg skal lage middag til verdens hyggeligste jente i kveld - det blir det første måltidet jeg tilbereder til vedkommende, ønsk meg lykke til. :p

Skrevet
Faen ikke noen "God Morgen" nei. Dagen kan dra seg til helvette IMO! Jeg vil hjem til senga mi :cry:

Jo, det er det, men kvelden blir enda bedre. Jeg skal lage middag til verdens hyggeligste jente i kveld - det blir det første måltidet jeg tilbereder til vedkommende, ønsk meg lykke til. :p

Lykke til, Nikka. Er det kaninen, eh eh? :tease:

Skrevet
Lykke til, Nikka. Er det kaninen, eh eh? :tease:

Tusen takk! :D Jeg vurderer sterkt å lage "Scampi el Diablo", med min egen lille vri og tillegg. Nei, det er faktisk ikke ei forumjente i det hele tatt.

Skrevet

Rastløs! En halvtime til bussen jeg skal ta går.

Etter bussen bærer det en tur innom banken før jeg skal sitte 9 timer på toget. Lenge leve laptop og usette serier. Har for en gangs skyld bestilt komfort så jeg har heldigvis strøm da.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...