Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fra Tv2 nyhetene for 15 sekunder siden:

Kristin Halvorsen: "Israel har bombet med over 9000 raketter de siste dagene" eller noe sånt, jeg lo iallefall :)

Ja det bør jo rettferdiggjøre de fire siste årene med raketter fra palestinerne hvertfall. :p

Skrevet

Kristin Halvorsen: "Israel har bombet med over 9000 raketter de siste dagene" eller noe sånt, jeg lo iallefall :)

IT'S OVER NINE THOUSAAAAAAND!! :whistle:

Skrevet

IT'S OVER NINE THOUSAAAAAAND!! :whistle:

Aaaahahahahaaahah ... Made my day xD

Skrevet

Mje, jeg vurderte fakkeltoget, men er litt gla jeg ditcha. Med tanke på at det vissnok oser tåregass i sentrum, og folk tar helt av med å kaste alt mulig, helst noe som brenner. Meh.

Skrevet

Jan Simonsen var nettop i vg.

"- Vi fikk jo også tåregass på oss, og kristne, gamle damer gråt og var redde. Det er jo klart at man blir nervøs når det blir kastet steiner, nyttårsraketter og brukt tåregass, sier Simonsen."

Og jeg som nesten hadde tenkt meg inn til Oslo for å være med på fakkeltoget i dag :ermm:

Skrevet
Meh. Høres ut som om det er litt syke tendenser i sentrum nå. Sånn.. til å være Norge. O.o

Sånn protestmessig?

Fnis. La oss for all del underkaste oss Islam, det løser alt :) .

Skrevet
Jan Simonsen var nettop i vg.

"- Vi fikk jo også tåregass på oss, og kristne, gamle damer gråt og var redde. Det er jo klart at man blir nervøs når det blir kastet steiner, nyttårsraketter og brukt tåregass, sier Simonsen."

Og jeg som nesten hadde tenkt meg inn til Oslo for å være med på fakkeltoget i dag :ermm:

Jeg fant ikke. Link?

Stakkars Jan, men han blei ikke dratt i bakken og sparka, i hvert fall da. Var jo en annen eldre mann som opplevde det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...