Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men nå har jeg bare rødvin å drikke i kveld, så vi satser på at det går seg til.
Av all medisin som ikke virker så er alkohol noe av det beste.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heftig program på National Geographic med folk som gjør ting som for en vanlig person ville stride mot all logikk, typ knuse 12 mursteiner med panna +++

...anbefales :p

Skrevet

Tnå, nå skulle jeg liksom sosialisere litt online, så går alle 'away' eller logger av.

Se film/ serie eller loffe rundt som jeg alltid gjør?

Skrevet

Drakk meg drikings på ettermiddagen/kvelden, og klarte å gå ut av leiligheten med smekklås uten nøkkel. Måtte ringe på hos den søøøte naboen (som uheldigvis var opptatt, men damn, nam) som ringte typen for å få tak i en låsesmed.

Nå sitter jeg her ca. 2 timer senere, og den tiden jeg hadde regna med skulle gå til en herlig film eller nettsurfing forsvant. Må ut og lese nå. Ha det gøy i natt.

Skrevet
Drakk meg drikings på ettermiddagen/kvelden, og klarte å gå ut av leiligheten med smekklås uten nøkkel. Måtte ringe på hos den søøøte naboen (som uheldigvis var opptatt, men damn, nam) som ringte typen for å få tak i en låsesmed.

Nå sitter jeg her ca. 2 timer senere, og den tiden jeg hadde regna med skulle gå til en herlig film eller nettsurfing forsvant. Må ut og lese nå. Ha det gøy i natt.

Det er jo kjempegøy det der.. Du burde nok lære deg hvordan du bryter deg inn i ditt eget hus. :)

Skrevet

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16417

Løsningen på alt med låser i seg.

Skrevet

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lese biologi eller gro kafé?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...